12 February, 2014

Bereket tanricasi benim annem



Sanirsiniz annemin botanik bahcesi var evde.Masallah demeden gecemiyorum her seferinde.Sayesinde bende ogrendim orkide bakmayi,yasattim uzun sure cicek vermeyen orkidemi.Cok sukur.

Simdi ne zaman orkide gorsem annemi dusunuyorum,sanirim kendisini en cok yansitan cicek cinsi:)

Menekseler de cosuyor pencere onunde.


Orkideler de.Annem cok konusuyor onlarla,hatta tehdir ediyor,acmazsaniz sizi aticam diye.Iki sene acmayan orkidesini actirmis bu tehdit ile:) Nazliyor da nazliyor sanirsiniz karsisinda bebek var.



Annemin mutfagindan bir kose.Mavi boncuklu saksidaki sanirim ya koyden ya da babaanemden getirilmis.Sardunya da calar benim annem,daha guzel tutuyorlar diye.:)


Yukaridaki de Assiye,adini biz koyduk,teyzem Tranzon'dan getirdi 3 kucuk fide,anneme ve iki kiz kardesime.Tabii ki anneminki cosmus,kizlarin ki mini mini yer kapliyor evlerinde:)

Anneme bereket Tanricasi demeyi artik daha uygun buluyorum.Bu sefer  daha da cok  anladim ki,anneler bizi bir arada tutan,Allah eksikliklerini vermesin,sevdiklerimizin ve analarimiza guc versin.

My Big Fat Greek Wedding'i izlediyseniz orda bir sahne vardi.Gelinin annesi kizina,erkekler ailenin basi olabilir ama kadinlar da o basi istedigi yone donduren,tasiyan boyundur diye.Cok dogru.

Annesi ile iliskisi Londra hayatindan sonra buyuyen,gelisen orta yasa girmis bir hatunun tecrubeleridir bunlar.Ikimiz de buyuyoruz belki,yaslar yaklastigi icin daha iyi anliyoruz birbirimizi.

Annem,koca bir ailem oldugu icin kendimi cok sansli hissediyorum,sukurler olsun demekten kendimi alamiyorum.

Sevdiklerimizin kiymetini,uzakta da yakinda da bildigimiz gunler olsun dilerim

No comments:

Post a Comment