14 February, 2014

Kazandibi

Halamı hatırlatır bu tatlı bana,sanırım ilk O'nunla öğrenmiş ve dondurma ile yemiştim.Ama hep en sevdiğim sütlü tatlılar arasında bol tarçınlı tavukgöğsü idi.


Bu paket Serap'cımdandı.Uzun zamandır yapılmayı bekliyordu ki,boş günlerimi değerlendireyim diye yapıverdim dün.

Paketin arkasında olan fırında kayısılı kazandibini yapmaya niyetlendim ki sonra kankicanın verdiği kayısılara kıyamadım,taze taze ara öğün olarak yemek hep tercihim zira.

Velhasıl,gayet basit,hafif,yapılası,çabuk bir tatlı oldu.İyiki yapmışım,tarçın ile sundum,sütlü tatlılara en yakışan tarçın kanımca.Altını da teslim tavada yaktım,mis koktu;)

Annemin verdiği,sandıktan çıkardığı örtüye bakmaya kıyamıyorum,doyamıyorum:)

Sevdiklerinizin kıymetini hergün bildiğiniz,ilişkilerinizin en sevdiğiniz tatlı tadında olduğu,acı günler olsada acının,ekşinin üstüne tatlının da ayrı bir lezzetli geldiğini unutmadığınız şahane günler dilerim.Sevgimizi,saygımızı göstermekten çekinmeyelim olur mu❤️❤️❤️Mutlu Cumalar,keyifli haftasonları olsun❤️

No comments:

Post a Comment