02 January, 2015

Fank U Friday-fank U 2014❤️❤️❤️ Teşekkür Cuma'sı

Ne güzel bir akşam,ne mübarek güne denk geldi Teşekkür Cuma'sı.Hem kandil,hem Pazartesi görünümlü Cuma,ilk Cuma.Yeni haftaya başlamanın tazeliği,haftasonunun tatlı yorgunluğu bir arada.

Geçtiğimiz yıl,zaten çok şükreden ben(teşekkür ederim babacım,sayende,sen hep fark ettin ve teşekkür ettin)bunu blogda da göstermeye başladım ya,Gareth'cımı hep anacağım bu vesile ile her Cuma.

Hiç tanımadığım,içtenliklerini kalbimin derinliklerinde hissettiğim,bana mail atmış,kalbimi hoplatmış Demet ve Tuba....Bana akşam akşam yaşattığınız duygular için müteşekkirim.Bana dilediklerinizin bin katı sizin olsun,hep var olun,mutlu olun siz❤️❤️❤️




"Hadi gelin,poğaça yaptım" diyen canım arkadaşımın sıcacık evi ve daveti için...


Ablamla müzikal keyfimiz için...




Güzel şehrimin canlı ışıkları,sabahıma ışık saçmış tren istasyonundaki berberin ışıkları,yine alnımızın akı ile atlattığımız bitmiş Noel dönemi için...


Ayyy! Bi türlü bitmeyen makyaj malzemelerim,ojelerim için! Eski patronumdan hediye oje sanırım iki yılı AŞTI!!! Bu bitmesin zaten;)


Ablam,canım ablam..Başka anadan olma ablam,insan nasıl böyle hediye alır,kalp hoplatır!!! Bu hediyeye müteşekkirim,ben yaşlanınca Peri'min...


Emrah Serbes,müteşekkirim.


Donmuş,buzlanmış yollar,pencereler!!! Müteşekkirim,Jack Frost'um,Kahraman'ım ❤️❤️❤️ Sabahları beni böyle simli falan karşılıyorsun ya,mest bu can❤️❤️❤️( ben böyle söylerken sanmayın ki dışarıdaki Can'ları düşünmüyorum,dua etmiyorum)


Yeni kazağım,görünce beni Düşünen...Varlığın beni güzelleştiren,ben yapan❤️❤️❤️❤️Müteşekkirim❤️❤️❤️


Yılın ilk keki,kankimin tarifi,Zeytinli biberiyeli,tarif blogda var,eskilerde,kankimden.Örtüm teyzemden,tabak başka teyzemden.Cömert teyzelerime,becerikli teyzelerime....Müteşekkirim...


Frozen'ı yapana,şarkısını söyleyip beni ağlatana....Müteşekkirim,çok seviyorum:)


Frozen'ı tartıştığım kardeşin varlığına.O Anna,ben Elsa(benim özel güçlerim,O'nun kar tanesi kadar temiz ve yumuşak kalbi var.)

Kandiliniz mübarek,dualarınız kabul,şükrünüz bol olsun❤️❤️❤️

(Haftasonu,bu yıl ne ile kendime meydan okuduğumu yazacağım ki zaten geçen yıl ortalarında karar vermiştim;))

5 comments:

  1. ben de müteşekkir oldum :) hayırlı kandilleri iyi yıllar, iyi haftasonları :)

    ReplyDelete
  2. sevdiklerimiz, gerçekten sevdiklerimiz iyiki varlar ;)
    mutlu seneler diliyorum..

    ReplyDelete
  3. Deli anne,pek sevindim❤️❤️❤️

    Merve Sevim,mutlu yıllar,sevgiler ❤️❤️❤️

    ReplyDelete
  4. dilerim 2015'te de icimiz daraldikca cikarip bakabilecegimiz, icimizi nese dolduran bir suru ani biriktiririz ceplerimizde <3

    ReplyDelete
  5. Insanlah canim❤️❤️❤️

    ReplyDelete