30 January, 2015

Fank u Friday❤️ Teşekkür Cuma'sı

İşten eve yürürken,bugün yazamam diye düşünüyordum.Sanki nerdeyse 10 gün işten uzak kalmamışım gibi,aşırı yorgun geldim eve.Yorgun ve müteşekkir bir hatunun notlarıdır bunlar:)


Beyaz peynir ve avacadolu açık sandviç...Limon ile uyumuna,neredeyse gün boyu tok tutmasına.



Arada,dışarıda yapılan kahvaltılara.


Perime ve kardeşime gönderdiğim paketin sağsalim ellerine ulaşmasına...


Ben kitap okurken,beni dürtüp gökyüzündeki maviliği paylaşma gereği duymuş,beni mutlu etmiş,trendeki kıvırcık saçlı kibar kadına...



En sonunda Cafe Royal'de oturabilme zevkine( buraya ait özel bir yazı,Şubat 11'den sonra)


Canım,Gül'üm...Uzaklardan gelip de beni ziyaret etmesine,su gibi akan bir kaç saate...


Yari fiyatına alınan kindle koruyucuma(istediğim ile alakası yok ama)


Murakami'nin bu Sözlerine..."Sadece herkesin Okuduğu kitapları okursanız,herkesin düşündüğü gibi düşünürsünüz"


Yaramaz Pazar günlerine.Bazen kendimi komaya sokacak kadar yiyorum ve bu aralar hep açım:(


Uzaklardan beni hatırlayıp da,hediye getirene,gönderene...


Sabahın erken vaktinde,kantinde beni karşılayan F.R'lere(nasıl mutluluk güne bunlarla başlamak)

Kesilen ve içime sinen saçlarıma...

Sağlığa,Mutluluğa,müteşekkirim.....

Harika geçsin haftasonunuz❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment