13 February, 2017

2017- Liste 7-Gununuzu aydinlatan kisilerin listesini yapin


Mutlu haftalar dostlar.Yilin 7.listesine hos geldiniz😁


Gayet basit,tanidik cevaplar geliyor bu soruya,hazir olun💕

Basta tabii ki sevdiklerim gunumu aydinlatan.Sabah benden once kalktiysa kahvemi eksik etmeyen,dibimden ayrilmayan tuylu bebelerim,arayan soran dostlarim,uzakta da olsa yakinligini hep hissettigim canim ailem.Iki evli,memleketli bir insan olarak sevdiklerime mesafem degisse de gunumu aydinlatmalari hep ayni guzellikte.Hani orda da burda da olsam ben sevgilerini hep en derinde,en yakinimda gercekten hissediyorum.Ve bunu benden hissetmeleri icin elimden geleni hep yapiyorum.Hayat felsefem,hayat sevince guzel,sevdigini gostermekten cekinmeyince daha da guzel...


Peri'den gelen sesli mesajlar beni mest eder bazen mesela,aile gurubumuzda kardesim Hasan'in yaptigi komik yorumlar ya da paylastigi komik anilar,resimler beni sesli guldurur.


Iste,guler yuzlu musteriler ve tabii ki mudurler gunumu aydinlatir.Mesela is yerinde cok sevdigim orta yasli,asiri bakimli bir hatun var...Hep sen sakrak,bana da hayran birbirimize benziyoruz diye.Hatta bizden daha cok insani buraya getirmeliler diyor💕 Biz o yuzden birbirimize ayri duskunuz ve insanlarin gununu aydinlatmak icin elimizden geleni yapiyoruz.Hani gercekten hep sikintili,sikayet icinde,negatif,huysuz,gulmeyen insanlari anlayamiyorum ben.Yanlis anlasilmasin ben de insanim,benimde fena gunlerim olmuyor degil ama,hayat tarzi olarak huysuzlugu secen insanlardan uzak durmayi tercih ediyorum.


Kimse sizin gununuzu aydinlatmiyorsa,siz kendi gununuzu aydinlatin derim.Bu da sanirim birinin gununu aydinlatma ile baglantili biraz da.Be the reason someone smiles today,bugun birinin gulumseme sebebi olun diye yaziyor bizim duvarlardan birinde.Neden olmasin,isteyince hic de zor degil...


Hepimize guzel insanlarla karsilastigimiz,aydinlik bir hafta diliyorum.

No comments:

Post a Comment