24 February, 2017

FUF.FANK U FRIDAY.TESEKKUR CUMASI #132


Mutlu Cumalar olmustur umarim dostlar.Ucundan yakaladim desem?Hatta bu hafta yazmayayim dedim ama sonra yok dedim Sib bak olmaz! Cunku uzun,yorucu ama buna ragmen kisa sayilabilen bir hafta gecirdin.Mudurun ile ne tatli iliskin var,ne cok guldunuz beraber dedim.Evet fazladan calistin,belki biraz yoruldun ama Cuma geldi,Yeliz gunu,keyfini yaptin,ise gittin,sarabini ictin haftasonu calismaya hazirsin dedim kendi kendime ve yuzum-kulaklarim yanip,vucudum donarken oturdum laptop karsisina,yukledim fotolari.Eve gelirken cok sukur ne kadar saglikli oldugumu dusundum,kolay kolay hastalanmadigimi.Yildizlara bakarken sukrettim.Eve geldim bir sigara yaktim,sessizlik icinde ictim.Iyi ki dedim,simdilik birakmamisim bu mereti.Sonra IG'de birinin bir acisini okuyunca,hani sizinle butunlesen acilar var ya,onlardan biri....Iste o an kesin karar verim,ertelemeyip,yazacagim.Cuma'm daha bitmedi,sizin Cumartesiniz hos geldi.

Baslayalim o zaman,kucuk mutluluk anlari,mutesekkir oldugum anlar karsinizda.

Her zamanki gibi sagliga,cok hastalanmis Peri'min iyilesmesine(insanlah bu sefer kesin).babamin hep genc,sen sakrak telefondaki sesine.

En sevdigim kitapcinin  beni hep mutlu eden vitrinine....(iceri girince ellerinde cay,kasada muhabbet halinde iki kadin,klasik muzik tinisi arka planda)


Boyama keyiflerime...Bitmiyor kitaplarim,amma cok almisim...


En sevdigim kitapcinin vitrininde uzundur bakisiyoruz  bu iki minnakla.En sonunda alabilmis olmama cok mutesekkirim...





Ilk goruste ask diye bir sey gercekten var.Yine bir gun en cok girdigim yardim kuruluslarinin dukkanlarindan birinin onunden geciyorum,ise baslamama 15 dk var,nasil bayildiysam,hemen girdim,aldim ve ciktim.Bu guzelligi baska birine birakamazdim,Kendisi saksi,ama simdilik benim icin vazo.Yazin kardesime getirecegim insanlah,cunku bunu gorunce cok sevdigim yer canlandi gozumun onunde,hani IG'de cok paylastigim yer ve ordaki gorkemli agac.Kardesim ve Peri'm ile orda sahane bir gun gecirmistik kis gunesi esliginde.Bu saksiyi bu yardim kurulusuna bagislayana ve karsima cikarana mutesekkirim...


Bir sabah kapuska diye uyanmistim.Kis bitmeden yapabilmis olmama mutesekkirim,artik bi 5 sene aramam😃


Baharin yaklasmasina....


Karnibaharin guzelligine...Haslayip.yogurtla hepsini bir oturusta yedim ben😏




Bu memleketin yardim kuruluslarinin dukkanlarina hep mutesekkirim.Ben au-pairken bana ablalik yapan bir arkadasim vardi,15 yil once.Ilk o tanistirmisti beni bu dukkanlarla,hatta bana siyah,yakasi kurklu bir kaban almisti £5'a.Nasil sevmis,uzun sure kullanmistim.O zamandan beri bu dukkanlar benim icin goz bebegidir,her gelene kaldiklari bolgeninkini bulup,bir sekilde incelemelerini oneririm ve ben yeni bir yere gidince mutlaka girip,ordan birsey alirim.Tabak,fincan,kitap.Bu arada bir sure sonra takinti olabiliyor soyleyeyim,dikkat edin yani😅 ucuz diye diye,alasi bitmiyor insanin.Hos ben son zamanlarda daha iyiyim bu konuda.



Yuruyuste karsima cikanlara.Aynen boyle anilmak isterim gidince.kisa boyuna ragmen dev gibi bir kadindi,kaya kadar gucluydu diye😔


Baharin getirdiklerine...


Lush'in sabunlarina...


Bu kadina ve beni hep iyi hissettiren Mamma Mia'ya...


(Bir dahaki hayatimdaki kocam,ortada karsinizda😍😍😍😍😍)


(Bir dahaki hayatimda,insanlah kendisi ablam olur,ya da annem,ya da kankim😍 ay ne bilym yeter ki birseyim olsun,ayni filmde de oynasak kafi)



Aklimda yanan ampullere.Yanmasaydi bu sirinler cerceve ustunde dusup duracaklardi,artik kizlarima eslik ediyorlar😀



Beni mandarin ordekleri ile tanistiran Yeliz'ime...


Bunu soyleyecegimi hic dusunmezdim ama Cath Kidston'a...Iyi ki cilekli etek yapti,sempati duymaya basladim kadina,o yuzden istedigim gibi bir termosu indirimde yakalamis olmama cok mutesekkirimmm...

Size,IG hikayemde beni yalniz birakmayan guzel kadinlara mutesekkirm.Siz bilirsiniz kendinizi.Gozlerinizden oper,keyifli hafta sonlari dilerim. Mutlu olun💗💗💗💗💗

No comments:

Post a Comment