29 October, 2017

2017 Liste Projesi❤️ Liste #43

Liste 43:En sevdiginiz yemeklerin ve ikramlarin listesini yapin


Gecen gun @kitcheninred paylasmisti,makarna gununde sanirim, "gordugunuz herseyimi makarnaya borcluyum" demis Sophia Loren. O demeseydi ben diyebilirdim.Blogda yillar icinde makarnaya askimi anlatan nice yazi var,biri bu .Bir de makarnaya mektup yazmisim buyuk askla ve tabii o da beni cevapsiz birakmamis hemen bir cevap yazivermis. Geri donup bazi yazilara bakinca,iyi ki bu blogu yazmaya baslamisim diyorum,hani cok kisiye ulasan, bilinen bir blog olmadi hayal ettigim gibi belki ama,eski yazilarimi okudugumda,yazdiklarimi gordukce cok mutlu oluyorum ben.Basta herseyi buyuk ask ile kendimiz icin de yapabilmeyi bilmek gerek diye hatirlatiyorum kendime bazen, kendimi pek bir birakasim geldiginde.


Karidesli makarna,M&S'in hazir paketlerinden, yanlis hatirlamiyorsam king prawn bucatini  diye geciyor.

En sevdigim yemeklerin basinda makarna ve pizza geliyor.Annemin yaptigi tencere yemeklerini,sicacik corbalari,ekmegi de cok seviyorum ama makarna benim icin buyuk bir ask.Hani hicbirsey olmasin evde,yogurt ve makarna benim icin muhtesem bir ziyafet olmaya yeter de artar bile.O yuzden beni agirlamak hic zor degil,ya da yemege cikarmak.Zaten bana makarna sundugunuzda,benim kalbimi kazandiniz bile💓 Oyle ki,makarnanin ask hayatimda bile cok muhim bir yeri vardir😍😍


wrap ustu sahte pizza,Joe Wicks tarifi.Pratik ve lezzetli

Firinda makarna,en sevdiklerimden!

Ikramlara gelince,basta cay (Turk cayi disinda en sevdigim cay Earl Grey) ve Turk kahvesi icimi isitmaya yeter de artar bile,siyah cikolata severim mesela varsa.Cayimi acik ve sekersiz,kahvemi sert ve sekersiz icerim,filtre kahve cinsi ikram edeceksiniz yine sert,sutsuz ve sekersiz😉
Yemegi,icmeyi sevdigim seylerin yaninda bir de cok sevdiklerim varsa,dunyanin en mutlu insaniyim.Bunu yazarken bile yuzumdeki gulumsemeyi hissediyorum cunku gozumun onunden ve kalbimden oturdugum,kalabalik cok bereketli sofralar,sen kahkahalar,bol muhabbetler geciyor.Ya da hemen ardindan kucuk kiz kardesimin kahve yapmaya kalkmasi, annemin sofrayi kurarken daha cayi demlemesi,hatta disardan gelir gelmez demligi ustune koymasi gibi.En guzel anilarimizda hep yemek,kahve ve cay var ne mutlu bize ki.Cok sukur!

Hepimize mutlu bir hafta diliyorum,gecsin en cabugundan,kolayindan!

2 comments:

  1. Ay makarnaya ben de bayılırım. Biraz önce Kuzey'e karidesli makarna yaptım. Kendiminkini de domates sosuyla tatlandırdım. Ama makarnayı asıl yoğurtla severim. Ölürüm yoğurtlu makarnaya :) Az önce yediğimiz makarna Filiz makarnaydı. Evde makarna kalmamış, bakkaldan aldık. Hiç beğenmedim tadını. Suda hemen yumuşadı makarna. Kuzey de bu makarnanın tadında eksik bir şey var dedi :)
    Bizim makarnamız Pastavilla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bakkal ve filiz makarna: Cocuklugum,gencligim.:) xxx

      Delete