03 October, 2017

SSBMO (Sibel'in sigarayi birakma meydan okumasi): 3.gun

Uygulamamin layik gordugu rozet

Mutlu ogleden sonralari olsun  dostlar.Muhtesem bir sabaha uyandik,berrak,tertemiz.3 gundur #oilpulling yapiyorum,kalkar kalkmaz birsey icmeden agzimi hindistan cevizi yagi ile calkaliyorum 20 dk kadar sonra da tuzlu su ile duruluyorum.Dis sagligi ve bakterilerden kurtulmak icin iyi geliyormus diyorlar.Daha once 7 gun yapmis,birakmistim.Bu sigarasiz gunlerde,discime gitmeden belki biraz kendime ceki duzen veririm diye dusundum ve yeniden basladim.


Sabah kapidan cikarken,fark ettim ki kahvemi icmeden evden cikiyordum.En son ne zaman kahvesiz gune basladigimi hatirlamiyorum bile.En enteresan tarafi da,kendimde hic bir fark hissetmedim.Zipkin gibi hissedeceksem bu kahveli ya da kahvesiz de mumkunmus💓

yoksa sigaranin yerini seker mi aliyor?
 Yuruyus sonrasi ev toparlama,hatta elmali turta yapma seansi.Mutfak tezgahimi bile bir guzel temizledim,minik degisiklikler yaptim,Kendimi elimden geldigince mesgul tutmaya calisacagim diye soz verdim ya kendime,sozumde duruyorum.

Ne yalan soyliyeyim,yerleri silerken,isim bitmek uzereyken,kahvemi yapar yanina bir sigara yakarim diye hayal kurdum.Ozluyorum pisligi!Hatta 1 yil sigarasiz kalirsam,ya da Floransa'da bir kafede kahvemi sarabimi icerken kendime bir sigara ya da mis kokulu bir ince puro ismarlarim diye hayal etmedim degil.Kim bilir? Bugun ilk gunun aksami kadar zor degil sanki.Hatta dun aksam 12'de isten ciktigimda yine tek hayalim bir sigara yakmakti eve gelir gelmez.Yakmadim ama yarim paket seker tukettim,sonra da yattim.


Bu arada benimle birlikte bu meydan okumaya baslayanlardan biri baslamadi bile,digeri ise bugunku krizine engel olamayip bir tane yakti!Yaramazlar,gucsuzler!!!

Saka bir yana sigarayi yavas yavas birakin diyorlar ya,bende simdilik tamamen kesme var.Bakalim nereye kadar dayanabilecegim?

yatak takimini degistirirken beni yalniz birakmayanlar😆aslinda kalite kontrol yapiyorlar,neden bu takimlar hic utulenmiyor annecigim diye sormaktalar😇



Bugunluk bu kadar,yenecegim seni sigara diye bitirmek isterim,Ara ara bu konuda guncelleyecegim blogumu sizin icin bir sakincasi yoksa.Kendime iyi geliyor donup de okumak acikcasi.

Not:Bir ay sigarasiz gecirebilirsem kendime tum vucut masaj seansi hediye edecegim!Sahitsiniz!

Super gecsin hafta ortamiz.Ben aksam yuruyusune kacarim💟

No comments:

Post a Comment