08 October, 2017

SSBMO(Sibel'in sigarayı bırakma meydan okuması) 7. gün


En son bu konu ile ilgili yazdığımda ne kadar da kararlı ve güçlüydüm!Sanırım bu foto herşeyi açıklıyor!3.günü bitirmek üzereyken yanımdakinde sigara olduğunu fark eder etmez krize girmişim.Yuvarlak içindekiler ise o gün kac tane ictiğim.Tarihi degiştirmiş olsam da yine içtim,en çok da dün akşam.Kimini gerçekten nikotin ihtiyaç krizinden,kimini sadece içesim geldiğinden! Avuntum da,zaten azaltarak bırakmam gerekiyor,böylesi daha mantıklı diye düsünmemdi.

Bugün yeni bir gündü,şu anda yanımda sigara olsa içeceğim ama yok! Zorlanıyorum,bütün gün aklıma gelmedi şu an hariç.Dedim ya zorum akşamlarla diye! Neyse geçecek,yeneceğim seni sigara.Belki de 8 Ekim'i kutlama günü olarak anacağim geri kalan hayatım boyunca! Evet özlüyorum pis şeyi!

Hepimize mutlu haftalar,kolay geçsin!

No comments:

Post a Comment