23 October, 2018

Londra'da bilinesi:Shaka Zulu,Camden Town


Selam Dostlar.Gectigimiz aylarda ayin yildizi secilince magazada,verilen hediyeyi kendim secmis,web sayfasindaki seceneklerden buraya girmek icin hediye ceki istemistim.Maksat tecrube edinmek,farkli bir sey denemekti her zamanki gibi.Bir de istiridye yemek istemistim,madem istridye yemek yapilacak listemde,neden boyle bir yerde denemeyeyim demistim.Sanirim o gun istridye menude yoktu,ya da biz kacirdik bilemiyorum.


Yillar var Camden Town'a gitmiyorum.Sanki hic bir degisime ugramamis onca zaman icinde.Eskiden gozume gayet cool gozuken yer,yas aldigimdan sebep artik bana hic ithaf etmiyor.


Inanilmaz turistik,kalabalik.Metrodan cikis bile istif istife.Londra'ya gitmek benim icin sadece ozel gun aktivitesi oldugu icin,hic ozlemedigimi fark ettim merkezi hic bir yerini.


Rockci,punkci her cesit insan gormek mumkun.Hatta bu sefer dukkanlardan birinin onunde Amsterdamdaki gibi canabis lolipopunun bile satildigini fark ettim.

Pazar hala ayni sekilde duruyor.kimi orjinal,kimi her yerde bulabileceginiz seyler.



Gelelim restorana.Isminden de anlasilacagi uzere Guney Afrika restorani.Yuruyen merdivenlerle asagi iniyorsunuz,karanlik.Duvardan tavana,tum mobilyalara kadar her yer Guney Afrika muzesi gibi,oyulmus sanat eserleri.Sanirim bu restoranin IG fenomeni olamama sebebi isiksizligindan😃😃😁 Yeterince isik olsaydi,fotograflar guzel ciksaydi kim tutardi bu enteresan menu ile burayi.




Menude zebra eti,timsah parmagi bile var.Bunlari yiyen var mi bilemiyorum.nasil getirildiklerini merak ediyorum.Acaba o hayvanlara ait oldugunu soyleyip,tamamen baska seyler mi katiliyor o etlere!O aksam vegan arkadasimla konusurken,dietimi ve tercihlerimi yine yeniden sorgulamaya basladim acikcasi.Vegan ve vejeteryanlara karsi cok saygi ve hayranlik besliyorum ben.


Restoran kocaman,asagiya da yuruyen merdivenle iniliyor ki merdiven dibinde nice kazaya sahit olduk.


Garson kizlar ozellikle secilmis gibiler,hani guzel,cekici degilseniz burda bir kadin olarak isiniz yok dermiscesine.Erkekler icin ayni seyi soyleyemeyecegim.


Rezervasyon yaptirdigimizda,sayfasinda kiyafet onemli,lutfen spor ayakkabi ile gelmeyin diyordu.Girdigimizde spor ayakkabili nice insan gorduk barda ki sanirim onlar sadece soyle kisa bir sure barda takilmak icin ugramislardi.Bizim gibi yerliler,Londralilar ellerinde giyecekleri ayakkabilar kapi onunde degistiriyorlardi😆

Kayisi soslu tavuk izgara yedim ben,yanina tarcinli balkabagi istedim,kremali ispanak yedigim en kotu seylerden biriydi.


Musteriler cogunlukla gencler,ya da ozel bir gunu kutlayan kalabalik guruplar.Kizlar kiyafetlerini degistiriyorlar is sonrasi sanirim,ellerinde Tesco torbalariyla geliyorlardi.Ya da belki anne babalarinin uygun gormedigi kiyafetleri degistireceklerinden bir elde alisveris torbasi bir elde "clutch" Ne kadar da karizmatik!Ve bu yeni nesil,nasil seviyor orasini burasini acmayi,ucuz gozukmeyi.Alti ustu bir Cumartesi aksami,hosca bir restorana geliyorsunuz.(yasli kadinlar gibi konusmaya basladim😩)

Cikista saat 9:30 gibi disarda olmak cok hos geldi ne yalan soyliyeyim.Kendimizi gencligimizdeki gibi hissettik.Restoran cikisinda bir bankta oturduk,sigaramizi icerken insan izledik.Yazlik aksamlarindaymisim gibi iyi geldi.Sokaklar hala kalabalik, capcanliydi ve inanilmaz pisti.Copler dolmus,tasiyordu kaldirimlara.Adeta bayram sabahi  Pendik sahili(o goruntuyu de asla unutmam!) Boyle bir yerde belediye daha cok calismali,daha cok adam tutmali diye dusundum kinarken.Butceleri kisarken,bazi basit seyleri nasil bu kadar ihmal edebiliyorlar anlamiyorum!

Degisik bir tecrube oldu deyip gecebilirim burasi icin.Bunca restorana gittim,sanirim yeniden gitmeyecegim bir restoran oldu diyecegim.

Keyifli hafta ortasi olsun.

Kendime not:Bugun ehliyet sinavindan caktin.Artik daha ciddiyetle calissan cok iyi olur Sibel!(icimde de o kadar pozitif dusunce vardi ki,anlatamayacagim😏Belki sadece benim calistigim yerlerden cikar,sansim yaver gider diye dusunuyordum olmadi,bir dahaki sefere.)

4 comments:

  1. Farklı bir atmosfer diye düşünürken timsah parmağını duyunca yok kalsın dedim :)))
    Benim de vegan ve vejeteryan insanlara saygım sonsuz.. Bana göre inanılmaz bir şey başarıyorlar...

    Ehliyet sınavına üzüldüm Sibel :/ Ama yılmak yok, devaaammm ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selam Sebenem'cim.Evet ambianstan sebebp tecrube edilebilir ama cok da buyuk bir kayip degil.kesinlikle yola devam.xxx

      Delete
  2. Güney Afrika günlerimi yaşadım adeta okurken. Sanırım ismi King Shaka' dan geliyor, Zulu kabilesinin lideri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet ordan geliyormus beyaz yakali,okumaya basladim hikayesini ama devam edemedim:( darisi basima guney afrika gunleri icin:)

      Delete