12 October, 2018

Tesekkur Cuma'si #186


Mutlu Cuma'lar dostlar.Carsamba gununden beri Cuma hissi var icimde.Hatta su an yine ayni dialogu yapiyoruz,bugun Cuma degil diye! Halbuki ben oturdum FUF'u yaziyorum.Zaman,cok enteresan.Kendimi ne zamandir hic olmadigim kadar iyi hissediyorum.Tabii ki kafamin bir kosesinde yine yapmam gerekenler,cozmem gereken test vs ama olsun iyiyim,ask doluyum.Su an sarabimi zevkle iciyorum,Madem su an Cuma degil,bu yaziyi sabaha ayarlayacagim o zaman.Demeyin ki bu kiz alkolik olmus sabahin korunde iciyor saraplari diye.Yok yok,alkolik degil,sadece saskin.😃😃😃

Iste cok hos bir gun gecirdim,fazladan calismama ragmen.Birseyleri becermis,basarmis hatta tatmin olmus hissediyorum ki bu genelde hissettigim bir duygu degil! Bir de hava iki gundur sahane,bugun cok sevdigim mudurlerden birisi ile uzun bir yemek molasi verip kafede yemek yedik,dertlestik.O'na karsi enteresan duygular besliyorum ben.Hayranim.Kendimi O'na proje olarak sunasim var,beni kendin gibi bir mudur yap diye.Konusmaktan ne yedigimizin fotografini bile cekemedim.Artik elim,FUF icin telefona cok gitmiyor fark etsiyseniz.Pazar gunu Serap'cimla da oyle oldu,kahvaltiyi bitirdik ki,aaaaaaaaaaaaaaa fotograf cekecektik olduk,FUF'a koymak icin.Tabii ki Simay her zamanki gibi dalga gecti bizimle😆


Sukrettigim seyler hep ayni,Allah kalp tadi versin,her negatif duygu geciyor ve bu dunya o negatiflikleri icte tutmak icin gayet guzel hele ki su mevsimde.O yuzden her zamanki gibi yuruyuste karsima cikanlara mutesekkirim.Kulakligimi takiyorum,yuruyorum ve kimi zaman kendimi bir film karesinde gibi hissediyorum.Disarda olmayi,dogayi cok seviyorum ve gercekten bana hissettirdiklerine oyle mutesekkirim ki,bu hayata baska turlu dayanamazdim.Bu mevsimde gundogumlari da ayri muhtesem,sabah da gayet guzel bir saatte,gercekten erken kalkmamak icin bir sebep yok.En sevdigim saatler erken saatler, 6:15 gibi kalkip,kahvemi pencere onunde icebilmek.










Bunun disinda ailem,sagliklarina,sagligima,onca yoldan usenmeden gelen Serap'im ve canim ailesine.En sevdigim dostluk ormegi,Simay hadi bana tornavida ver de su sizin buzdolabinin kapaginin yonunu degistireyim diyen.Canim benim,dostlarimin eslerini sevmeyi de seviyorum,cunku bir dost daha kazaniyorum.


Ablam dogum gunum icin bir kavanoz earl grey bir kavanoz da English Breakfast cayi almisti bana,bayildim.Earl Grey hele sahane oldu Turk usulu ikisini karistirip demleyince.



Gecen gun isten geliyorum,sirilsiklam olmusum,her zamanki gibi hazirliksizim😆 Yanimda bir ses ekskuzmii ekskuuuzmii diyen.Bi dondum Uzak Dogulu tontis bir amca,al bu semsiyeyi dedi,zaten biraz kirilmis,gittigin yere kadar kullan sonra atarsin dedi.Yok canim iyiyim ben dedim,islanmayi seviyorum dedim.Sen al dedi,ben de amcamin sozunu dinledim ve aldim,Iyi ki almisim.Kocaman,agir,sari bir semsiye,iyi geldi,cok mutesekkirim,bir de tatli bir ani oldu iste.



Yuzumu temizlemek icin yeni bir sunger aldim,tas gibi ama islaninca tam sunger.Karsima cikmasina mutesekkirim Oxfam'da.Zenci bir arkadasim cok iyi bunlar cilde dedi,Jamaika'dan aliyormus ve cok memnunmus.Burda cok pahali dedi.Kasadaki supriz yari fiyatina inmis olmasiydi.


Serap'imin tarhanasina,benim kucuk mutfak Tanri'cam!





Elma yerken fark ettigim bu muhtesemlige...


Yillar once bana Esem terlik gonderen canim teyzeme...


Ve kahvalti icin bu peynirli pogacalari birakan Rose'uma cok ama cok mutesekkirim!

Son olarak 9 Ekim 2005'de bu blogu actim ben ve ruhum,gonlum daha cok acildi,Cok insandan cok guzel seyler ogrendim,olanlardan haberdar oldum,kendimi yalniz hissettigimde ya da cok mutlu,benimle ayni hisleri yasayan insanlarin hayatlarina konuk oldum,agladim,guldum.Cileksuyu beni daha farkinda,daha pozitif bir insan yapti.Hayatimda yaptigim en guzel seylerden biri bu blogu yazmak,hele ki bu seriyi yazmak!Her ne kadar nice deftere sahip olup,yazmayi ogrendigimden beri gunluk tutsam da,blogosferin renkli dunyasi beni capcanli hissettiriyor.Blogger'a,yazma sevkime(daha az yaziyor olsam da),sizlere her zaman mutesekkir olacagim.Hayatimin bu seruveni nereye kadar gider bilemiyorum ama takip ettigim blogcularin bana kattiklarina her zaman mutesekkir olacagim ve her zaman blog  yazin,gunluk tutun diyecegim.Iyi ki varsiniz.Iyi ki blogum var.Iyi ki dogurdum seni canim kizim Cileksuyum.Hep birlikte daha nice gunlere!

Sevgiyle kalin dostlar,yasama sevkiniz hic eksik olmasin.Yurumeye korkmayalim,hayata usunmeyelim Sila'nin "sevismeden uyumayalim" sarkisinda dedigi gibi.Dinlemeye doyamiyorum bu sarkiyi bugunlerde...O zaman O'na da mutesekkir oldugumu belirteyim degil mi,seviyorum kendisini.Cok guzel bir kadin kanimca,her acidan.

Desteginiz,yorumlariniz icin her zaman mutesekkirim.Nice guzelliklere blogosferde😍💓

4 comments:

  1. Mutlu cumalar, mutlu hafatasonları hepimize. uzun aradan
    sonra ben de başladım cuma yazılarına. özlemişim . iyi ki varsın sen de
    ve yazıyorsun, kalbimize değiyor yazdıkların , paylaştıkların.
    öpüyorum çok, sevgiler diyorum uzak diyarlardan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buket'cim çok saol..HEmen gelip bakıyorum,sevgiler kocaman❤️

      Delete
  2. Mutlu cumalar çiçek resimleri harika paylaşım için teşekkür ederim.

    BlogRoll
    Şiirler ve güzel sözler

    ReplyDelete