03 May, 2019

Tesekkur Cuma'si #204


Gunaydin,mutlu Cuma'lar olsun dostlar.Bir haftayi daha bitirdim cok sukur,saglikla kendi capimda sevdigim guzelliklerle.Birazdan kahvalti edip ise gidecegim ve bir dahaki cumartesiye kadar full calisiyorum.Dilerim onumuzdeki 7 gun su gibi kolay kolay aksin.Burda Pazartesi Bank Holiday,Mayis resmi tatil Pazartesisi,is eminim yogun olacak.Hava gri,ha yagdi ha yagacak.11 yil once,muhtesem bir yaz gunuydu halbuki,gunes tepemizde parliyordu.Simdi ise gidip de kaloriferi acmak geliyor icimden ve uzerimde resmen kazak var.

Gelelim gectigimiz haftanin kucuk ama benim icin cok cok buyuk mutluluklarina....

En sonunda Serap'cima gidebilmeme,beni her zaman en guzel sekilde agirlamalarina,derdime derman olmasina cok mutesekkirim.Hayat kesinlikle Serap'im ile cok ama cok guzel!💓💓💓


Erkenden ise basladigim guzel sabahlara ve beni evimden almaya gelen mudurume...


Papatyalarin guzelligine,var olmalarina,icimi yumusatmalarina.Istanbul'a dair en cok ozledigim,eve girmeden kose basindaki cicekci ablalardan aldigim bir demet papatya.Evde papatya olunca sanki evin havasi baska degisiyor.



Erken gelen dogum gunu hediyeme.O kadar cok istedim ki bu seti,o kadar uzun zaman gozumde canlandirdim ki su goruntuyu...Gordugumde oyle mutlu oluyorum ki gercekten tarif edemeyecegim.Hediyem Serap'imdan...Ihtiyacinizi bilen,dinlediginde kale alan dostlarinizin olmasi hayattaki en buyuk lutuf  diyecegim yine.Cok sukur varligina,hediyeme,icime verdigi coskuya.


Yillar sonra bahcelerimizin bakilacak,sevilecek hale gelmis olmasina.Alt komsu ve ben askla sariliyoruz bahcelerimize.Yillar once bu kadar hos degildi,simdi de oyle mukemmel,manikurlenmis bahceler degiller ama bakinca,icinde olunca cok mutlu oluyoruz ve bu bize yetiyor.Perdeyi actigimda bu manzarayi gormekten sevinc duyuyorum artik ve dualarimin arasinda artik sari kizlarim da var,lutfen calinmasinlar yillar once bisikletimin calindigi gibi diyorum.O yuzden cok sevmekten de korkuyorum bazen.


Temizlik sonrasi keyiflere,Hidirellez'e hazirim💓


Karsima cikan kelimelere.Artik yeni favori kelimem Mio...Guzel kiraz cicegi(sakura-cherry blossom) demekmis.Bir tuylu kizim olursa adi hazir💓💓

Hepmize mutlu,keyifli bir haftasonu diliyorum.Sevdiklerinizle sarili olun💓

4 comments:

  1. Çok keyifli ve huzur veren bir yazıydı, payıma düşeni aldım, teşekkür ederim.

    ReplyDelete
  2. Mutlu hafta sonları olsun...

    ReplyDelete