01 May, 2019

Renk Toplayicisi #3. ve Son


Selam Dostlar.Sene basinda heyecanla basladigim bu seriye Nisan ayinda son vermeye karar vermistim,gecikince ne yaziyi paylasabildim,ne de pembe toplayabildim ki toplamaya karar verdikce aslinda toplanacak cok da malzemem olmadigini fark ettim.Malzeme yoksa,kompozisyon da yok degil mi?


Nisan'in sonuna dogru sakuralar cosarken, ehh dedim bundan daha iyi bir renk secemezdim gerci yillardir sakuraya doymus olmalisiniz bu blogda.


Eskiden pembeye pek mesafeliydim,hatta kirmizi ve mavi haric hic bir renk beni  etkilemezdi pek,sadece renktiler.Defne dogdugundan  bu memlekete gelip pembe sakayiklarla tanistigimdan beri pembe gonlumu caldi diyebilirim.Pembe deyince aklima hep cingene pembesi ya da fusya gelmistir ve pembe bir sey alacaksam elim hep fusyaya gitmistir nedense.


Ya da yas aldim,yumusadim.O eski atesli,bir cok seye cok tutkun halim kalmadi.Sakinlestim,bazi konularda yavasladim,sabrim gelisti.Belki bu yuzden pembeye sempatim,olgunlasmis evremi sanki daha iyi temsil ediyor.Pembeye bakinca icime ayri bir huzur.tatlilik yayiliyor artik.


40 yasina girerken daha cok beyaz giyinecegim diye soz vermistim kendime,41'e dogru beyaz kadar pembeyi de buyur edecegim ruhuma.bedenime,evime diyorum...



Pembeye dair hissiyatim boyle.Her zaman pembe giyen adamlari seviyorum demisimdir yine diyecegim unutmadan😃😃 Ama kiz cocugu var diye ille de pembe pembe giydirilmesi ya da pespembe bir ev dayanabilecegim bir sey degil nedense🙈 Yani pembe sevgim o kadar da degil,sakura ve sakayikta bile kalabilir hatta sakincasi yok😄

Bu pembislikle 1 Mayis da kutlu olsun demek istiyorum.Alninin teriyle.askla,emekle ekmegini kazanan herkesin bayramini kutluyorum.Ben bu gidisle emekli olunca da calisacagim sanirim.Bugun 75 yasindaki June ile konusurken,ayyyyy dedim galiba bu benim gelecegim😇😆

Hepimize tatli bir Mayis diliyorum.Sakuralari simdiden ozledim diyecegim ama artik yuzumu ve gonlumu sakayiklara cevirebilirim.💕💕💕🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸


2 comments:

  1. aa pembe benim rengim. yeşilde çok severim kıyafette. nedense
    elim hep pembeye gitmiştir her durumda. demek seviyorum dedim
    bende kendime.yaş aldıkça cıvıl cıvıl renkte olan
    teyzelere mi döneceğiz nedir :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nedense seni tanimasam da yesilin sana cok yakistigini dusunuyorum ve yesili sevmekte cok haklisin bence.Hos renkler nasil sevilmesin ki.Kesinlikle cok renkli teyzoslar olacagiz,ben kirmizi-pembe rujumu da eksik etmeyecegim:)

      Delete