24 May, 2019

Tesekkur Cuma'si #206


Merhaba biricik Tesekkur Cuma'cilar.Hosgeldiniz.Bir guzel Cuma da daha buradayiz,cok sukur bu hafta da iyisiyle kotusuyle bitti.Onumuzdeki 3 gun calismayacagim,o yuzden cok mutluyum.Bu minik ara, tatile kadar beni idare eder.Cunku tatil donusu yaz boyunca elimden geldigince mesaiye kalmayi dusunuyorum.

Bu hafta cok da muhim seyler olmadi derken,ne de guzel noktaladigimi fark ettim fotograflara bakarken.Eve geldigimde maillerime bakayim dedim,magaza mudurumuz bana elektronik tesekkur karti gondermis,icinde  istedigim bir magazada kullanmak uzere hediye ceki var.Takdir etmeyi seviyorum, takdir edenleri de cok seviyorum.Neden cunku yeni kordinatorlerden birine aksam rutinini ogretmek icin fazladan calistim,bu konuda daha kendine guvenmesini sagladim.Acikcasi bana boyle bir hediye ile donecegini dusunmemistim uzun boylu,gayet soguk adamin😄😄Mutesekkirim.

Can dostlarimla is cikisi pubda acik havada oturmalara ve alkolsuz icecek seceneklerine mutesekkirim.






Bunun disinda yine cok sevdigim artik arkadas gibi gordugum iki mudurumun en sevdigim cicekleri bana vermis olmalarina cok mutesekkirim.Sakayiklari ne kadar sevdigimi defalarca soylemisimdir.Az once koltukta otururken burnuma geldi o saf kokulari,iyice asik oldum kendilerine.Onlara bakip bakip neseleniyorum,ara ara opup oksuyorum.Ne guzel yaratmis Yaradan,gel de inanma,gel de sevme...

Eve giren aksam gunesine,gun batarken ki bulutlarin gorsel solenine...


Ise erken basladigim saatlere,erken aydinlanan sabahlara...


Doktora giderken karsima cikan agaclara.Akasya agaci nasil muhtesem degil mi?

Beni yorumsuz birakmayan size her zaman mutesekkirim.

Hepimize dopdolu bir haftasonu diliyorum.Sevgiyle,coskuyla kalin.

8 comments:

  1. Ne güzel kaleme almışsınız. Fotoğraf çok güzel. Bende çiçekleri çok severim :)
    Sizi takibe aldım Bana da beklerim. İyi haftasonları

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim,hemen gelecegim.Sevgiler.

      Delete
  2. Blog okumak çok güzel,içimden evvela bunu dile getirmek geldi.
    Akasya muhteşem görünüyor❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiamithanem,katiliyor.Bloglasrin ayri bir buyusu var:)

      Delete
  3. Oh ! şükür dedim ben de yazdığın her cümleye...

    ReplyDelete
  4. Güzel fotoğraflar, tatilin tadını doya doya çıkarmalısınız. Akasya ağacı muhteşem, katılıyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biricik Beyaz Yakali,tesekkur ederim.Heyecanla bekliyorum tatilin getireceklerini:)

      Delete