27 May, 2021

Neler Yapiyorum #28


Selam Dostlar,iyisiniz umarim.Ben su anda gunesin altinda oturuyorum,resmen varligini unutmusum zira vucudum ters tepki veriyor ki kendimi golgeye cekmek durumunda hissettim.Bu satirlari bahcede yaziyorum,kuslarin senfonisi esliginde.Ev arkadaslarim gidip geliyorlar bahceye,kendi hallerinde takiliyorlar.Ben evin kucuk annesi olarak sabah biraz mutfagi topladim.Bu konuda kendimi yetistirmeye calisiyorum.Kimsenin bulasigini canim gercekten istemedikce yikamiyorum.Yikadigimda ise kendime iyilik olsun,gozumu rahatsiz etmesin diye yikiyorum.Bir sey yapacaksam o konuda sikayet etmemeyi,yapmayacaksam da net bir sekilde yapmamayi kabul ediyorum ve yapmadigim icin rahatsiz hissetmeme konusunda kendimi egitmeye calisiyorum..Evet ve Hayirlarimin samimiyetine guvenmek,guvenilsin istiyorum.Istiyorum ki bilinsin Sibel bunu gercekten istedigi icin yapti ve gercekten istemedigi icin yapmadi.Bu bilinsin ki soru tekrar sorulmasin,beklenti olmasin.Iletisimin netligine,samimiyete inaniyorum ve bence dunyada eksik olan bu.Iletisim kuramamak,kurulsa bile net olamamak ve samimiyetsizlik.

Sabah sabah nerden geldim buraya inanin bilemiyorum,sanirim son okudugum kitaptan da esinleniyorum.

Bunun disinda gunler oldukca yogun geciyor,iste yapmam gereken cok sey var,ne yapsam sanki yetisemiyorum ve eve gelsem bile cogu zaman kafamda bir is,yazilmasi gereken bir mail,aranmasi gereken bir kisi var.Gercekten yorgunum,kapanmaya hani "switch off" durumuna gelmek istiyorum.Ne bileyim bir kamp,detox klinigi gibi bir sey.Sessizlik  ve cevremde kimsenin en az 3 gun olmamasi.Kendimi ruhen sismis hissediyorum.

Konu degistikce degisiyor.Gecelim 100 puanlik aylik analiz soru ve cevaplarina😆


🍓Seviyorum: Bahceye kolaylikla girip cikabilmeyi,bahcede oturmayi,cimlerde yalinayak yurumeyi.

🍓Yiyorum: Karbonhidrat tuketimimde,peynir tuketimimde inanilmaz bir azalma var ve vucudumdaki farki hissediyorum.Badem ve kaju en cok tukettiklerimden ve muesli.Bir paket hazir muesli alip,onu kendi kavurdugum yulaf ile karistirip yogurt ile yiyorum.Kendime en sonunda iyi bir vegan yogurt da buldum.

🍓Iciyorum: En cok su,nasil seviyorum suyu,nasil sukrediyorum her yudumda.Bence dunyadaki en guzel icecek su.Kahve var gunde en az 3 tane sade,alkolle de aramizda iyi bir mesafe var.



🍓 Hissediyorum...Cok derin hisler icerisindeyim a dostlar.Gel-gitlik her daim,oyle bir butunlestim ki artik ne Ay'i,ne tutulmasini ne de bilmem ne retrosunu suclayabilirim.Ama gercekten genelde yurekten pozitifim hayata karsi.Her sey olacagina varisiyor.

🍓Yapiyorum: Gunlugume kolaj yapiyorum kendi capimda,yuruyus biraz kosu.15 dakika durmadan kosabiliyorum artik.Surekli hareket halindeyim ve bundan mutluluk duyuyorum.

🍓Dusunuyorum...Kafamdaki en deli soru:Turkiye'ye gidebilecek miyim?


 🍓Hayalini kuruyorum: Aileme kavusmanin,yarim saat durmadan kosabilmenin,kutularimi iyi bir sekilde renkle kaplayabilmenin,normale donmemizin,dunyanin iyilesmesinin,sukunetin hayalini kuruyorum.

🍓Izliyorum: Masumlar Apartmanina ara vermistim,kaldigim yerden devam ediyorum,yetistim.

🍓Okuyorum: Yukarida gordugunuz kitabi okuyorum.Okumam inanilmaz yavasladi.Gercekten onun sevgisine,onaylamasina takdirine ihtiyacim var mi.O derken kastimiz her insan ile olan iliskimiz.

🍓Dinliyorum: Yine her telden.

Bu aylik benden bu kadar.Mayis da bitti nerdeyse,yaz da biter gider bu sekilde carcabuk,bakmisiz yili ugurluyoruz.

Her zaman sevgi ve dostlukla.Super iyi gunler dilerim💓

6 comments:

  1. Umarım gelebilirsin tatlım.Şükür etmek en güzeli,sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarim Dada'cigim,umarim.Sevgiler kocaman.

      Delete
  2. Sevgiyle... umarım Türkiyeye gidebiliriz sağlıkla kavuşalım sevdiklerimize

    ReplyDelete
  3. Yazını keyifle okudum, sıkıntılı günler o kadar bunalttı ki hepimizde bi patlama isteği söz konusu :( kendimizi şöyle bir arındırdığımız kafa tatili ne de güzel olurdu :) 2 gündür ben de karbonhidratı bayağı azalttım, spora da kaldığım yerden devam ediyorum vücudum inanılmaz rahatlamış hissediyor. üzerimizde o kadar yük var ki hayat düzensizliğimizden kaynaklı :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komet'cim cok tesekkuler.Az da olsa degisiklik nasil da fark ediyor degil mi.Devam mumkun oldugunca.Kocaman sevgiler.

      Delete