09 May, 2021

Pazar'lari pek severim #43


Selam Dostlar...

Bahar da bitti bittiyor,gitti gidiyor.icim sizliyor sakuranin yapraklarini yerlere savrulmus gorunce.Goruntuyu seviyorum ama kapimin onunde beni karsilamasindan oyle memnumdum ki,sanki o giderken icime bir yalnizlik cokuyor gibi oluyor.Hayati daha guzel temsil edemezdi bir agac,bir mevsim..Nasil guzel,nasil kisa,nasil da ucup gidiyor.Su pandemide,pandemisel ruh hallerinde bile geciyor ya zaman,daha ne diyeyim.



Bu Pazar gununu calisarak gecirdim,gayet uretken bir gun oldu.16:30'da ciktim eve gelir gelmez ustumu degistirip parka gittim halbuki sabah ise yuruyerek gitmistim.Bugun biraz duygusal acidan yorgundum,kendimi toparlamak icin parkima gitmek zorundaydim,kosmadim hizlica yurudum 45 dk.Anacigim aradi,biraz dertlestik yururken cok iyi geldi,hic iyi gelmez mi analarin sesi.



Sonrasi P geldi,biraz bahcede muhabbet ettik,ben goge bakarken dileklerde bulundum.P bana cok cilgin oldugumu soyledi.😊 Hemen anlamis,akilli kiz!




Havalar bahar gibi degil,gunesli ama serin cogu zaman.Hos son gunlerde oldukca yagdi.Yuzume ylang ylang yagini sulandirip masaj yaptim bu aksam,kendime biraz sevkat gostermeye,annelik yapmaya calisiyorum.Ne de olsa bugun anneler gunu.Kiymet bilene her gun ozel gun.Allah yavrularindan ayri kalmak durumunda olan annelere gonul ferahligi versin dilerim,bir an once kavussunlar,cennetteki anneler nur icinde yatsin.



 Kolay gecsin gelen hafta...Iyi olun🌸🌸🌸

6 comments:

  1. Fotoğraflar çok güzeller :)
    Tüm içtenliğimle Amin diyorum güzel duanıza.
    Mutlu haftalar dilerim 🌸

    ReplyDelete
  2. çiçek, deniz kabuğu, bahçe, oh yaa ferah ferah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saol Deep'cim,darisi isteyen herkesin basina.:)

      Delete
  3. İnsan her zaman iyi hissedemiyor. Kötü hissettiğimiz günlerde de kendimize şefkatle yaklaşabilmek ne güzel....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle Dada,her duyguyu sarip sarmalamaliyiz:)

      Delete