21 May, 2021

Tesekkur Cuma'si #238


Selam Dostlarim,hayirli mutlu Cuma'lar olsun.Nasil gecti gununuz? Benim guzeldi,ruyamda annemin halilarindan birini seciyordum,seciyordum ama nereye koyacagim ben artik 1 odada yasiyorum diye dusunuyordum.Hepsi birbirinden guzeldi.Hemen anlamina baktim,cok manaliydi.Su anki hayatima bir gonderme yapiyordu sanki ruyam.Bolluk,bereket vs.Hayatimdaki bollugun ve bereketin farkindayim ve buna her gun sonsuz sukrediyorum.



Bolluk bereket zengin olmak,dolabin illa ki dopdolu olmasi degil bence;bolluk bereket aldigimiz verdigimiz sevgi,saygi.Gordugumuz guzellikler,bizi saran isik,saglikla isleyen hareket eden vucut ve organlar.Varsin maas ay sonuna kadar zor yetissin,bolluk bereket parka gidebilmek,cimin ustune kurulmus kumruyu gorebilmek,bahcedeki ekmeklerden yiyen sincap,ziyarete gelen kara kedi,beyaz kedi,kediyi kovalayan tilki.Koskoca bir kutu donat ile gelen ev arkadaslari,muhabbetinden zevk alinan dost.



Hayallerine destek olan ana,arayan soran kardes yegen,yol gosteren teyze...Yagan hatta son gunlerde hic durmayan yagmur,yagmurdan sonra cikan aksam gunesi,destekleyen patron,gerceklesen hayaller,kurulan yeni hayaller...



Farkliliklari icinde bulunduran,tasiyabilen her kosesinden supriz cikartan;yeni ve eski ile harmoni icinde olan sehir.Yuruyerek gidilebilen alis-veris merkezi.




Bolluk bereket artik dayanamiyorum gibi hissettiginde devam edebilme gucu,bittim dediginde yeniden baslayabilmek. Gelen tatli iltifat bolluk bereket.Gunaydin derken kocaman gulumseme,oyle bir gulumseme ki kapkara yuzun o dislerle kocaman aydinlanmasi bolluk bereket.



 Beni saran bolluk bereketin farkindayim ve sonsuz mutesekkirim.

Sizi saran guzelliklerin,bolluk bereketin farkinda misiniz?

Iyi gecsin haftasonunuz💕💕💕

2 comments:

  1. Sen böyle yazınca ne çok şey var şükür edecek dedim. Ahh ahhh unutmasak keşke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Unutsak da hatirlariz cogumuz:hem ben neden burdayim ki:)

      Delete