26 November, 2009


bayram gelmis.....

bana her gun bayram diycem,hic bayram gelmis gibi hissetmesemde...

ama kendime soz verdim,bu bayram,beni cok ozlemis oldugunu kardesime soylemis olan babaannemi arayacagim..onun yeri cokkkk ayri,herkesi arayamasam da,bari onu arayayim degil mi...

bunun disinda,ben annemleri ararim o kadar..kimse beni aramaz:( msj bir kac kisiden gelir...zaten burdaki cevremdeki insanlar da bazen unutur bayramlari...mail de gelmez...bende kimseye atmadim zaten..hersey karsilikli hos..sen ararsan,insanlar da seni arar belki degil mi...

neyse sikayet etmek icin yazmadim bunu,sadece bayramlarin benim icin artik nasil oldugunu anlatmak istedim...

dedem zamanindaki bayramlar cokk uzakta artik...nerde benim siyah rugan ayakkabilarim???

boyle iste...ben kurban kesmiyecegim,hayatim boyunca asla...adaklarimi da bir yardim kurulusuna para olarak veririm olmaz mi?

kendinize iyi bakin,guzel bir bayram dilerim..yaninizda,az sayida da olsa,sevdiklerinizle...

3 comments:

  1. iyi bayramlar :) şeker tadında geçmesi dileği ile....

    ReplyDelete
  2. saolun canimlar,hepimize nice mutlu bayramlar..xxx

    ReplyDelete