16 November, 2009


when u flash up on my phone,i no longer feel aloneeeeeee!!!!


.....kahve kokusu
en sevileni ozlemek gibi....
insan icene kadar ne kadar ozledigini
ne kadar keyif verdigini
anlamiyor....

ben bugunlerde gun sayiyorum...
yakinda ictigim her kahvenin
yaninda
en sevdiklerimden birisi
olucak...
safak kac!!!!
ben sayma ozurluyum,siz hesaplayin...
ocak 17,sabahinin koru:0)
kuymak olucak kahvaltida:)

bu sarkiyi da,size armagan ediyorum:)baslik da ordan geliyor:) dinlemek isterseniz de suraya tiklayabilirsiniz:)

sevgi ve muzikle kalin...

Lily Allen'i pek seven Sibel'iniz.....

15 comments:

  1. yarin tam 30 gun kaliyo ne guzel ...bebek nezaman geliyo ona gore mi ayarladin yoksa gidisini?
    birde sibel bise soracam. blog yazarken hani arlara bi ekleme yapip iste suraya tiklayin burdan dinleyin dediginde o denilen seyler oluyo ya onu nasil yapiyosun banada anlat ogret.tabi soruyu anladiysan:)

    ReplyDelete
  2. kahvende kopuklu kopuklu ne guzel olmus kapattiktan sonra resmini koyda bakayim falina:)

    ReplyDelete
  3. :) 30 gunmus,saka yapiyorsun yanlis mi hesapladin yoksa:) cokkkk yakin,harika,inanmiyorummmmmmmmmmm....

    aciklayici mail yoldadir,varmistir sanirim..bu arada fotograftan okuyamazsin,buraya gelde bak olmaz mi..cok ciddiyim bu arada,bir gun londona gel,cokkk sevinirim...arada haftasonlari da offum artik...

    ReplyDelete
  4. Hello, friend :)(¨` •. • '¨) (¨ `•. •' ¨)
    (¨ `•. • '¨) I went to (¨` •. •' ¨)
    . `•. • '¨) leave
    .....×` •. ¸. • 'a hug. (¨ `•. (¨` •. •' ¨) • '¨)
    • .....(¨`.'¨)(¨` • •. • '¨)
    .....×` •. ¸. 'good (¨ `•. •' ¨)
    (¨ `•. • '¨) wish(¨` •. •' ¨)
    . `•. • '¨) (¨` •. •' ¨)
    .....×.` •. ¸. •) to you (¨ `•. • '¨)
    ....× (¨ `•.'¨)(¨` • •. • '¨)
    (¨ `•.'¨)¸. • • '(¨` •. •' ¨)
    . `•. ¸. • '30 (¨` •. ♥ ♡ ♥ *' • '¨)
    (¨ `•. • '¨) short(¨` •. •' ¨) (¨ `•. • '¨)
    (¨ `•. • '¨) day (¨` •. •' ¨) (¨ `•. • '¨)
    (¨ `•. • '¨)

    ReplyDelete
  5. müzik süper,kahve şahane :) daha ne olsun :) kocaman sevgiler

    ReplyDelete
  6. Mayri'cim cok tatlisin saol..cok az kalmis:0)

    FP'cim tesekkur edeim,sarkinin sozleri bana pek dokundu dun nedense ondan daha cok sevdim:")

    ReplyDelete
  7. yok sekerim ocak 17 ise dogru hesaplamisim bende acaba yanlis mi okudum dedim ama tam bir ay bugun.
    ya valla gelmek isterim ama bizim su ev isi varya o kadar cikmaza girdiki inan bise yapamiyoruz su aralar bi duzene girelim insallah gelirim. sizide beklerim.
    bu arda ben fal bakmasini bilmem ama saka yapmistim:)

    ReplyDelete
  8. :) olsun atarsin birseyler:)hos benim falim fallanmis derler yaa:) sen dogru hesapliyprsun ama bizde 6 hafta olarak hesapliyoruz,nasil oluyor anlamiyorum...insanlah su eviniz hallolur yeni yila girerken de rahatlarsiniz biraz..optum

    ReplyDelete
  9. Gul'cum,iki ay var yaw,59 gun..biz kasimda degilmiyiz..takvimde saydim ...xx

    ReplyDelete
  10. aman sen bana bakma iste ne bilim hangin aydayiz hangi gundeyiz valla kafam karisik
    uppps
    sorry sayili gun cabuk gecer xx

    ReplyDelete
  11. :) onemli degil canim benim...babama gore iki yilmis iki ay:0)

    ReplyDelete
  12. ben de seninle kahvemizi yudumlayacağımız günü iple çekiyorum canım,keyif yaparız bol bol..
    acaba defnede kahveyi sevicek mi?günde bir tane sütlü,şekerli içiyorum,vazgeçemedim bir türlü :)

    selda...

    ReplyDelete
  13. kusum sen kafeinsiz icsen olmaz mi,ama zaten sutlu ise sorun olmaz herhalde...cokkk optum...

    ReplyDelete
  14. Kahve fincanı ne kadar güzel..
    bayılırım türk kahvesine..
    afiyet olsun :)

    ReplyDelete
  15. dominika'cim cok saol..annem gondermisti uzun zaman once...cileklere ve kahveye askimdan dolayi:)

    ReplyDelete