24 November, 2009


Pick a penny up,all day long you have good luckkkk!!!!!!



butun gun kalbimde kebekler ucustu,uzerimde ugur bocekleri gezindi sanki..nedendir durup dururken,bilemedim...

sacimi kirmiziya boyiycak,yaptigim kapicinolarin uzerine guzel sekiller vericek,ponponlu yeni beremi sallaya sallaya gezinicek,scooter'imiza ladybird adini takicak kadar mutluydum bugun...

o yuzden yazmak istedim zaten,size de gondermek icin enerjimi..

basta kardesimin,sevgili esinin,biricik Kelosh'umun ogretmenler gununu tum kalbimle kutluyorum....dunyanin en guzel meslegini edindiginiz icin,gurur duymalisiniz hepiniz...Nice ogretmenler gunune,sevgili ogretmenler....

not:bu arada onunuze oldu ki cikti,kuruslar,penniler,cevirmeyin yuzunuzu,utanmayin alin,ugur getirir butun gun..olmadi sizde Stil Direktoru Eda gibi,canta suslersiniz,ya da benim gibi fotografini cekersiniz:)

su sarkiyi da dinlemenizi onersem olur mu??kendisini pek yaratici bulurum,biraz yari ciplak olsa da gaga'cim...

4 comments:

  1. arkadaşım o kadar eskı paralar biriktirmiştiki bende onlarla çerceve süsledim onlara hediye etmıstım :)

    ReplyDelete
  2. :) harika bir fikirmis bu..eline kalbine saglik,ne guzel sevinmistir arkadasin,ben cok sevinirdim acikcasi:)

    ReplyDelete
  3. Tatlım mailine de döndüm, sorduğun link de burada mucx
    Bunun Ne Olduğunu Bilin Hediyemi Kapın :) |

    ReplyDelete
  4. eda'cim bende sana cevap yazdim,ulasir umarim...

    ReplyDelete