20 November, 2009


nasil arkadas olunur????


bugunlerdeki soru kafamda...dusunuyorum,soruyorum kendime acaba ben iyi bir arkadas miyim diye?

icim cok rahat bir sekilde,evet diyorum cogu zaman..sirf kendimi cokca acmamdan mi,ya da arkadaslarimi secmemden mi....ya da hayatimdaki en yakin dostumun,kardesim diyebilecegim kankimin 11 yasindan beri yanimda olmasindan mi,hatta diger dostlarimin onca yildir hayatimda olup da mesafeden dolayi gorusmememize ragmen,bulustugumuzda,kaldigimiz yerden hic mesafe olmamis gibi devam etmemizden mi bilemiyorum..

yenileri girdiginde hayatima,onlari sanki cok uzun zamandan beri taniyormusum gibi ictenlikle yine ayni sekilde paylasmamdan mi..bilemiyorum...

sadece dusunuyorum,insan arkadasini ihmal eder mi?ederse bilerek mi eder...o kadar ayni sofralarda oturulmus,ayni evlerde kalinmis,kanki denmis arkadaslar,gun gelir telefonuzu bile calmaz olursa,ne hissedersiniz..hele ki gercekten bir dosta ihtiyac oldugunuz donemde,o kadar mi zordur bir msj atip,nasilsin demek?bilmez mi karsi taraf sen bir arasan, diger karsi taraf seni 3 defa arar....

o kadar mi kolay,can cigerken,hemen cirt tirttttt oluvermek,o kadar mi basit paylasmak,paylasilanlari unutmak...

neyse,sadece cok uzuluyorum,artik dostluklarin bu kadar ucuz olmasina,kalplerin kirilmasina...yazik,cok yazik,o kadar iyi ve kotu gun atlatildiktan sonra..belki de arkadas senin gelisimine,mutluluguna bir parcada olsa katkida bulunduktan sonra...

bu yaziyi,beni cok uzun zamandir dusunduren bir arkadasimi dusunerek yazdim....hayatimdan cikardim,sonra dinledim,hakli buldum,yine davet ettim,sevdim,inandim,yine aranmadim...ve simdi onu aramak icimden bile gelmiyor...nereye kadar tek tarafli vermek..insanlar sanki,sirf kendileri kotu gun geciriyormus gibi davraniyorlar,sanki karsi tarafa hic birsey olmuyor...dugunde fotograf cektirmek istediginde kicindan ayrilmiyorsun ama...sabahin korunde kuaforun icin kalkip geliyor,gelinligini giydiriyor..kocanla kavga ediyorsun,salak salak hic kotulemeden dinliyor...

neyse,herhalde sorun bende..ben gerektiginden fazla deger veriyorum herkese...

insanlah,hayatinizda arkadas dost dediginiz insanlar,icinizdeki ciceklerin,kafasini kopartip da,oyle ulu orta duvar ustune birakmazlar....

cok sukur,hayatimda yer alan,dost dedigim arkadaslarim icin...

keyifli haftasonlari olsun...


4 comments:

  1. herhalde herkes zaman zaman hissetmiştir benzer duyguları, çok sene önce çok sevdiğim bir arkadaşım için ben de aynı şeyleri hissetmiştim. Onu hatırladım şimdi...

    ReplyDelete
  2. insanlara hak ettiğinden fazla değer verince neden sonunda ben üzülüyorum diyorum
    bir daha yapmıcam diyorum ama hep yapıyorum ve hep ben üzülüyorum
    insanları hep kendimiz gibi mi sanıyoruz acaba
    iyi ki yazmışsın sana da keyifli haftasonu dilerim :)

    ReplyDelete
  3. Sana da keyifli ve gönlünce bir hafta sonu........

    (*:*)


    <:))

    ReplyDelete
  4. Selam Sevgili Ayse,ben daha gencken boyle seyler hic hissetmezdim,belki buyudukce sabrim ve dayanma gucum azaldi...sevgiler..

    Segili Fotograf Paenceresinden,31 yasindayim,hep yeniliyorum senin gibi,ama bir turlu basarili olamiyorum verdigim sozde...hos bana davranilmasini istedigim gibi davraniyorum ama basarili olamiyorum demek ki..sevgiler..

    Mayri'cim dilerim harika bir hafta sonu gecirdin..sevgiler

    ReplyDelete