09 August, 2013

Son okumalar ❤



I got your number❤ Sophie Kinsella❤ Ne zamandir chick-flick dedikleri cinsten okumamistim,Chloe'in onermesi ve odunc vermesi sonucu,hadi dedim oku,bu aralar zaten komik,eglenceli seyler okuma modundaydim,okudum bitirdim.Kumsalda,tatilde,oylesine okunucak bir kitapti.Evlenmek uzere olan Poppy'in tesaduf eseri baska birine asik olmasi anlatiliyor kitapta,tabii ki bu tesaduf asik olacagi adamin telefonunu kaza ile gecirmesi ile oluyor:) '' numaran bende var'' adi altinda Turkce'ye cevrilmis.Basit,cabuk birseyler okumak isterseniz buyrun AMA bence para odemeyin,odunc alin:)


Ahhh Caitlin Moran sen benim kalbime taht kurdun."Nasil kadin olunur" adi altinda cevrilmis bu kitabi Ben her kadina tavsiye ediyorum.Eglendim,ogrendim okurken.Gozlemlerine,akilciligina,sempatik feministligine bayildim.Guldum,dusundum okurken,yazdiklarini cok gercekci,mantikli buldum,kisacasi Ben bu kadina asik oldum arkadaslar❤❤Times yazarlarindan,icinde bir dolu asortik kelime olmasina ragmen beni hic yormadi.Kadinlari ilgilendiren Hersey var bu kitapta bir dolu ani ile beraber.

Bu arada bu kitabin bendeki anisi da soyle: 3 sene kadar once,bir musterime kahve yaparken tanistim kendisi ile.Merakliyim ya Kim ne okuyor diye,Hemen sordum okuyan hatuna ki kendisini hic tanimam,oyle gunu birlik bir musteri,keyifle okudugunu soyleyince yazdim kalbime,ayni haftasonu sevdigim kitapcidan aliverdim.3 sene bekledi kitaplikta taa ki bu yaza kadar,hep diyorum ya kitaplar cagiriyor,okunulmasi gereken donemi biliyorlar diye.Velhasil ani ile alinmis kitaplari,tavsiyeleri cok seviyorum❤❤❤ 

Hepinize iyi okumalar,kimse kitapsiz kalmasin.

Not:bu aralar nasil alisveris modundayim anlatamam.Bir dolu kitap,aksesuar,canta almak istiyorum ve kendimi zor tutuyorum cunku bir dolu okunucak kitabim,takmaya firsat bulamadigim
incik cincigim var. Almam gereken en onemli sey kardesimin dugunu icin zarif bir elbise ve bunu alicak modda degilim,begendiklerimin bedeni yok.Zorlaniyorum,bana sans dileyin.

Sevgi ile kalin ❤❤❤

2 comments:

  1. Benim kitap okuma rituelime cok benziyor. Cay/kahve ve atistirmaliklar :) Nasil keyifli oldugunu kitapseverler bilir. Ikinci kitabi listeme ekleyecegim.

    ReplyDelete
  2. Is donusu en mutlu anlar bunlar Pinar,umarim sende Benim kadar begenirsin ❤

    ReplyDelete