04 October, 2013

Bir kiyidan, bir kiyiya❤️

Pazartesi sabahi saat 10'da yataktan nasil firladigimi az once olmus gibi hatirliyorum,uzun kirpiklerim gozume yapismis,Olive the Ostrich olarak gunaydin demistim Ev ahalime,kalabalik kahvalti masasina kurulup,Defne Koz'da cayimi acele ile yudumlamis Bostanci Iskelesi'ne gitmek uzere firlamistim evden.Annemi opmeyi unutmamisimdir umarim❤️Ne tatli idi taksi soforum❤️

Sabah 11'de vapura binicegimi sanarak erkenden varmisim iskeleye,Allah'tan sormusum gorevliye,11 motor saati imis megerse:) vapur degil!

Hayatimin en sallantili yolculugu ile yaklastik Kinali kiyisina.Iyiki Figen'e Kinalim demisim de fark etmis Benim Burgaz yerine Kinali'ya gidecegimi:) Kurtardi beni Sabah saskinligindan sagolsun,kisitli zamani iyice kismadim sayesinde:)


Yoldan Yukari yuruyen guzel bayan Benim Figen'im.Az daha hayatimdan cikardigim ama varligina hep sukrettigim,kisa surede cok sey paylastigim dostum❤️

Kinali Kiyisi'na soyle bir baktim motordan,ne guzeldi,gorusucez yakinda Kinali'm,soz❤️

Ah bu  sokaklar,kisacik yuruyuste icimi isitan,aydinlatan o gunun griligine inat❤️Soldaki ilk kopekle ask yasadim cay ictigim surede,bir kopegimin olmasi en buyuk dileklerimden birisi❤️

 Burasi Figen'cimin terasi❤️ Omru uzar insanin bu manzarada degil mi?
 Sardunyalar,boyum kadar neredeyse,cok cicekli,biraz kalabalik karakteri olan evleri seviyorum Ben❤️
Beni Figen'e ulastiran,cok sallayan,bos motor❤️   Adalari,denizi,nehiri,okyanusu ,uzerinde,yaninda,icinde olmayi hep sevdim hep sevecegim,Karadeniz'liden baska birsey beklenemezdi sanirim❤️Denize,yuzmeye asik Anne ve Babamin varligina sukurler olsun,nice Su'lu anima,animiza minnettarim❤️

Guzel gecsin Cuma'niz ❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment