09 October, 2013

❤❤❤ Severim bu cantayi cok❤



Ne cok sevdim Ben orda oturup kahvemi yudumlamayi bi bilseniz.Bazi yerler icimi ferahlatiyor,yuksek,onu acik. Hani yasadigini hisseder ya insan bazen fazladan,burasi oyle bir yerdi,tazeleyen.Hakkinda yazicam zaten.

Bu cantam vardi o gun ustumde.Mis gibi el yapimi,canim arkadasimin kermesten aldigi.Yapanin eline,gozune saglik.Ne kiymetli Benim icin bilse yapan.


O gozler,dugmeler,baris isareti beni Benden Alan ❤️Bez cantalar,cogalsin her yerde. Keske teyzemin yillar once yaptigi kot cantam da ciksa bir yerlerden,geri gelse bana❤️


Bugun 9 Ekim,tarihimi telefondan nasil degistirecegimi bilemedigimden kayit ettigim tarihte gozukecek olabilir.

Cileksuyu'mun dogum gunu bugun.Kac yasindasin bilemiyorum artik AMA iyiki varsin,Beraber yaslanalim canim blogum,guzel gunlere sahitlik et dilerim❤️❤️❤️

No comments:

Post a Comment