08 October, 2013

Sezen...



7 sene onceki,yine ayni yerdeki konserinden sonra sanki askim tukenmisti O'na karsi.

Bunca aninin icinde nice sozlerinin,sarkilarinin yeri varken nasil boyle dusundum bilmiyorum ki.

Sezen benim,eminim cogumuzun,cocuklugu,gencligi,lise gunleri.

Daha dun gibi halamin arabayi yol kenarina park edip,Resitpasa'daki bir dukkandan Sezen Aksu 88'i almasi sanki yanlis hatirlamiyorsam.Babaanemin "Sultan Sulayman'a kalmadi..." demesi.

Benim icin daha cok eskiler nedense Sezen,hani halaa ayni etkiyi yaratan.


Dostlarimin cok guzel bir suprizi idi bu konser bana.Yan yana sallanip.yuksek sesle sarki soyledigimiz,duygulandigimiz,belki gereginden biraz fazla ictigimiz....Ah su sarkiyi da soylese keske dedigimiz.Kimimiz Fahir'e asik.Ne guzeldi O'nu da canli canli duymak.

Sezen'in dedigi gibi "iyi geliyoruz birbirimize".Sezen iyi geliyor bana.Konserler cok iyi geliyor bana,dostlar hele,sokun kalbimi alin elinize,icim yanmaz dedigim cinsten.Hayatimin su doneminde varliklarina ne kadar sukretsem azdir ki.

Hayat,guzel bir supriz bekliyorum senden.Yuzumu kara cikarma,kalbimi dinledigime,durustlugumden odun vermedigime pisman etme beni ne olur.Severim seni cok bilirsin ama bu ara bana biraz nazik davran bir konuda,ve benim durumumda olan herkese.

Londra,sen de bana iyi geliyorsun,hadi kiskanma.

Not: Royal Albert Hall'da 30 sene once ilk konser veren Turk,rahmetli Zeki Muren'mis.Bu bilgiyi de sevdigim icin paylasmadan edemedim.Huzur icinde yat ozel insan.

Hafta Ortaniz,super gecsin.

No comments:

Post a Comment