21 November, 2018

Neler Yapiyorum #8


Keyifli hafta ortasi olsun dostlar.Biz burda kis moduna gectik,hava birden bire sogudu.O yuzden Kasim bitmeden sonbaharin son guzellikleriyle pek sevdigim serimin yeni bolumunu paylasayim dedim.Umarim sizlerde de her sey yolundadir.Yilin son gunlerine yaklastigimiza inanamiyorum acikcasi.

Kendime bir adet sonbahar listesi yapmistim.Kasim sonuna kadar zamanim vardi.Kimisini yaptim,kimisini baska bir mevsime ertelemek durumunda kaldim.Gec olsun,guc olmasin diyor,moral bozmuyorum.Aklimizda surekli bir yapilacaklar listesi olmasa hayat da biter herhalde!


🍁Seviyorum:Iki gundur neredeyse herseyi ve herkesi.Is sonrasi sicacik eve gelmeyi.pozitif ruh halimi.


🍁Yiyorum:Bu aralar #semaninsagliklimutfagi'ndan enerji toplari ve yulaf boregini.Bolca sebze,karbonhidrat,bakliyat.Vejeteryan yemek pisirmeyi bir ayri seviyorum.O renkler,sebzeleri soymak beni dinlendiriyor.


🍁Iciyorum:Kahve ve earl grey cayi.




🍁Hissediyorum:Ruh halim hep degisken.Kafamin ici hep gelgitlerle dolu.Bir gun tum herseyi yapabilecegime inaniyorum bir gun yasamak zulum geliyor.(bunu soyleyebilmek ne kadar korkunc ve asla sukretmemekten,fark etmemekten degil).Ruh halim yerlerde surunurken,ertesi gun bu hallerden eser kalmamasina sasiyorum.Sanirim hayat bu, bunu kabul etmek ve elimizden gelenin en iyisini yapmak gerek.



🍁Yapiyorum:Tabii ki yuruyus,yemek(bu ay her zamankinden cok mutfaktayim),bir de kendimce kendime programlar,listeler.Cunku zaman ayarlamasini,disiplini hayatima sokmaya calisiyorum.Yaptigim programin,yapilacak listemin gozumun onunde olmasinin bana cok iyi geldigini fark ettim.


🍁Dusunuyorum:Noel-yilbasi modunun neden bu kadar erken basladigini dusunuyorum acicasi her yil bu donem,yine yeniden.Thanksgiving'i kutlayanlari  anlayabiliyorum ama sonbahar bitmeden onca susu gormek Aralik gelmeden beni yoruyor ve yilin en sevdigim donemlerinden biri olan yilbasi ve Noel'den sogutuyor acikcasi.Her sey hep acele ve sanki herseyin cilki cikarilmak zorunda gibime geliyor.

Neden listeleri ingilizce yazdiysam?Fotograftaki enerji topu,olcusuz goz karari:kuru uzum,tahin,pekmez,kakao ve kaju

Gonullu isimde fiyat koyarken bagislanmislara,cay keyfi

yulaf boregi


🍁Hayalini kuruyorum:Bu aralar pek hayal kurasim yok acikcasi,hayati tum gercekleriyle kabul edip,sarmak istiyorum.Cok sukur minnak hayallerim hep gercek oldu simdiye kadar.

🍁Okuyorum:Cehov'dan 3 kiz kardes

🍁Dinliyorum:Radyo.Su an BOB Marley'den baby don't worry about a thing caliyor.Bu sarki beni hep cok iyi hissettiriyor💓

Don't worry about a thing,cause every little thing gonna be all right
Rise up this morning
smile with the rising sun
three little birds pitch by my doorstep
singing sweet songs of melodies pure and true saying "this is my message to you"

🍁Izliyorum: Buyuk bir mutlulukla Strictly Come Dancing,The walking Dead.Bir de neredeyse unuttugum,basindan beri illa ki tavsiye etmek istedigim BBC'de Dynasties adli bir belgesel izliyoruz,David Attenborough bence bir efsane.En son penguenleri izledik,sasakaldik kimi yerinde.Gel de sasirma,hayran kalma Yaradana!

Hepimize iyi.kolay bir gun diliyorum.

10 comments:

  1. Merhaba.
    Blog temanızı değiştirmenizi tavsiye ediyorum.
    Sitenize bu tema daha çok yakışacaktır.

    https://lily-soratemplates.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selam Ali,ne zamandir istedigim bir sey ama bir turlu ayarlayamadim:(

      Delete
  2. manzaralar şahane...neresi ...hayatı gerçekleri ile kabul etmek mevsimden galiba

    ReplyDelete
    Replies
    1. selam.Bizim park,nami-i deger periler ormanim.Kesinlikle.

      Delete
  3. Yeniden Merhaba.
    Yapılması gerekenler bu sayfada anlatılmış.
    https://www.sorabloggingtips.com/2018/03/how-to-setup-lily-blogger-template.html

    eğer problem yaşarsanız yardımcı olmaya calışayım.

    ReplyDelete
  4. Sizin için şöyle bit deneme yaptım.
    Umarım beğenirsiniz.
    https://yazgitsin35.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. bana cok karisik ve kalabalik geldi acikcasi,benim yapabilecegim bir sey degil.Daha once template ile ugrasiren,bazi seyleri bayagi bozmustum:(

      Delete
  5. Sonbaharı hissetiren fotoğraflar. Sonbahar, kahve, kitap daha ne olsun. Hele o tatlı arkadaş yok mu, çok sevdim onu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tatli arkadasim Freddi,cokkkk seviyorum:)

      Delete