23 November, 2018

Tesekkur Cuma'si #189

rezene

Selam dostlar.Mutlu,hayirli Cuma'lar ve keyifli haftasonlari dilerim simdiden.Nerdeyse 1 ay olmus,Tesekkur Cuma'sini yazmamisim.o yuzden kendime gelsin bu kucuk mutluluk hatirlatmalari.



Fiyati dusurulmus sebzelerin karsima cikmasina mutesekkirim.Cunku bu sayede daha once denemedigim seyleri deneme firsati buluyorum.Bu sehri her gun biraz daha pahali bulurken,kuculmus fiyatlarla karsilasmak beni mutlu ediyor.


dragon fruit



Vietnam'dan eli kolu cok dolu gelen Yeliz'ime.Sayesinde ilk kez dragon fruit'i denedim.Bayildim,ozellikle rengine.


Her seferinde beni kendine daha cok hayran birakan narin guzelligine,rengine,tadina,bereketine...


Pek sevdim diye bu suculenti bana veren mudurume...


Bal kabaginin rengine,tadina....


Is once keyifli anlara.Yine baska bir magazada baska bir tecrube!




Pet-shop'da karsima cikan tatliliklara.Karsilarina gecip izliyorum her seferinde.Kapali kutular icinde olmalarindan yana degilim asla ama burnumun ucundayken de sevmeden edemiyorum,boyle uzaktan severken de kotuluk mu etmis oluyorum.



Guiness'e ve cok sevdiklerimle gecen keyifli pub aksamina...






Usenmeyip beni yuruyuse cikartanlara.Fotograflari ve videolari bolca storide paylasmistim Irlanda'dayken.




Kiz kiza kahve-tatli keyiflerine...



Sanata,her yerde karsima cikan sanata...


Bizi en guzel sekilde agirlayan guzel insanlara,sabahin korunde beni evimden almaya gelen mudurume,aileme,dostlarima,sevdiklerimin sagligina cok ama cok mutesekkirim.

Her sey gonlunuzce olsun bu haftasonu💗💗💗

9 comments:

  1. İlk defa taze rezene görüyorum....
    Nasıl kullandın onu merak ettim :))

    Keyifli haftaların olsun canım ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paylasacagim Sebnem'cim.Bu hafta biraz hektik geciyor,yazi yazmakta duygusal acidan zorlaniyorum.

      Delete
  2. yeni bir cuma geliyor ben daha yeni okuyorum
    yazını. hatta ne çok olmuş okumadığım yazıların. kekini
    denemek istiyorum tam benlik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. simdiden afiyet olsun denersen Buket'cim.Ben senin yazilari kacirmiyorum:)

      Delete
  3. Cuma yazılarını özlemiştim! Şu dragon fruiti ben de merak ediyorum yokki benim de bir vietnama gidip gelen arkadaşım ben de yiyim :D fotoğraflara bayıldım!

    Mermaid'den çokca sevgiler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dragon fruit bir efsane bence mermaid'cim:) Ben de yazmayi ozledim:)

      Delete
  4. Renklerin güzelliği. Sebzeler, meyveler renkleri ile görsel şov sunuyorlar. Lezzetleri renklerine yansımış. Kahvenin yanındaki lezzetli olduğu her halinden belli, turta sanırım, enfes görünüyor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. karamelli turta idi sanirim beyaz yakali:) bakip da gorebildigimiz surece etrafimiz gercekten sanat eserleri ile cevrili.

      Delete

  5. The food looks delicious.

    Would you like to follow each other? If the answer is yes, please follow me on my blog & I'll follow you back.

    http://www.okcheori.com

    ReplyDelete