24 April, 2019

Neler Yapiyorum #13


Selam CS severler...Ezgi'de NY'u okumamis olsaydim,tamamen aklimdan cikmisti bu Nisan'in NY'u acikcasi.Saol Ezgi'cigim🌸🌸🌸

Pek de heyecanli olmayan rutin hayatimin NY'una basliyayim o zaman.


🌸Seviyorum: Bahar mevsimini,tabiat ananin bu sahane partisini....


🌸Yiyorum: Sekersiz 21 gunu gectim.Yazacagim bu konuda da.Bolca badem,yulaf,elimden geldigince saglikli seyler.


🌸Iciyorum: Sade kahve,yesil cay,soda


🌸Hissediyorum:Genelde cok iyi ama bugun nedense asiri yorgun.Sirtim ve bacaklarim da agriyor ve bu beni biraz aglamakli yapiyor...

🌸Yapiyorum:Tabii ki yuruyus...😂😂😂


🌸Dusunuyorum:Doktora gitmeyi,soyle bir check up yaptirmayi,artik eskisi kadar genc olmadigimi,kendimden cok sey bekledigimi,cok sey yapmaya calistigimi.


🌸Hayalini kuruyorum: Tatilden baska dusundugum  bir sey yok.Annem ve babamla deniz kenarinda yayilip,kafa dinledigimiz gunlerin hayalini kuruyorum ve bunu yapabilmek icin dua ediyorum.Umarim son anda ordan ayarlayabilecegim icin yer bulabilirim ve hayallerim yikilmaz.


🌸 Izliyorum:Game of Thrones hem de buyuk bir ask ve heyecanla.4 bolum sonra bu efsane bitecek ya,sanirim en bastan yine yeniden izleyecegim bir ara.Tabii bir de Victoria var.


🌸Okuyorum:The Rules of Life.Bildigim seyleri yine yeniden hatirlamak icin.


🌸Dinliyorum: Ozel bir sey dinlemiyorum.Spotify'a yeni sarkilar yuklemem gerek biraz.Cem Karaca'yi yukleyeyim diyorum,hep bir sey cikiyor.

Rapeseed.Turkcesini kolza diye buldum ama halk dilinde eminim daha guzel bir adi vardir,bilen paylasirsa cok sevinirim.


Cok sukur,Nisan da guzel adina layik bir sekilde ha bitti ha bitecek.Ne kadar sukretsem azdir.Hayat bu mevsimde cok baska guzel.

Sevgiyle kalin.🌸🌸🌸

4 comments:

  1. ay ben de yapayım bu seriyi. ne yaptım ne ettim gibi.
    baharın etkisiyle de sayfalarımız şenledi ya
    çok seviniyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesinlikle yapmalisin Buket'cim, iyi geliyor ruha:)

      Delete
  2. ah ah yaaaa işte doğanın büyüsüüü :)

    ReplyDelete