28 April, 2019

Pazar'lari pek severim #10

Iyi aksamlar...Umarim sahane bir Pazar gecirdiniz..Biz iki gundur yine yeniden kisi yasiyoruz😁 Saskiniz!


Sabah 6:20 'de gozlerimi actim sanki saati kurmusum gibi,sonra Sibel dedim,cok erken biraz daha uyu.7:20'de yataktan kalktim,kahvemi icip yanina bir de muffin yedim pencere onunde.Sabahlarin sessizligi bana cok iyi geliyor pencere onunde.

Sonra Fred ayaklandi tabii ki,hemen kisa bir yuruyuse cikardim kendilerini.Her zamanki shikligim tabii ki uzerimdeydi sabah sabah😆😆😆



Saat 10:30'da yoga dersime gitmek uzere evden ciktim.Bu sefer yurumeyi tercih ettim,Sanirim 6 km yurumusum,yogadan dondugumde 8000 adimi asmistim.Az geldi tabii ki,alismisim buyuk rakamlara.Simdi saatime bakinca 10 bin adimi astigimi goruyorum.Hafta ici 25.ooo'leri goren bu ayaklara 10 bin adim cerez gibi geliyor sanki.

Yururken beyaz salkimlarla karsilastim her zamanki yerlerinde,morlar tum IG'yi doldurmusken,beyazlar nasil da ilgiye muhtac gibime geldi.Mis gibi kokuyorlardi.Hem onlari,hem morlarini oksadim kokladim yururken.

Bankta oturmus kahvalti eden cift,kopeklerini yuruten insanlar,kosanlar,gulenler,gunaydin diyenlerdi yine bu Pazarki insan manzaralarim.Hele bizim parka girer girmez karsima cikan yasli amca,bir gunaydin dedi ki yuzundeki kocaman gulumseme bana da yayildi hemen.Dursam eminim muhabbete dalacaktik.Bir de Sky,evlat edinilmis,oncesinde iskence gormus dunya guzeli bir Staff Terrier dedikleri cinslerden.Gunaydin Sky dedigimde pesimden gelmesini gormeliydiniz,Annesi bugun seninle konusmayacak cunku yogaya gidiyor dedi,Sky da annesini takip etti.Cok cool yas almis kisa sacli bir kadin sahibesi.Sky'a duskunlugumuzun,sevgimizin fazlasi ile farkinda.


Sonrasi ablamdan kahve ve spor salonuna yuruyuse devam.


Bugun cok sevdigim hocalarimdan biri ile son dersimizdi.Her dersinde bir konu secer,bugunku konusu ozgurluktu😊 Ozgurluk deyince nedense o an ilk aklima gelen istedigim zaman istedigim yerdeki yoga derslerine katilabilmekti.Is dolayisi ile bu cogu zaman pek mumkun olmuyor ve evde yaptigim da beni kesmiyor.Sonra aklima gelense masmavi bir denizin ustunde sirt ustu suzulurken gokyuzunu izledigimdi.Hey ozgurluk!!!!


Eve gelince hemen gec bir kahvalti en pratiginden.Agirlik cekince yarim saatcik kestirme😆Eskiden halamlar beni oglen uykusuna gonderdiklerinde mirin kirin ederdim,simdilerde en cok sevdigim seylerden biri kestirmek!



Uyaninca arkami bir dondum baktim bu sipsak kurulmus yanima.Ne zaman geldin de yorganin altina girdin be cocuk.Yoksa ben yarim saatten daha mi uzun kestirmistim?

Camasir yika as,mutfagi topla,Serap'in verdigi cicekleri ek derken kardesimle FT,en sonunda tatilimi rezervasyon yapabilmem ile bitti bu gun.Artik resmen gun saymaya baslayabilirim heyecanla.Kanimca pek guzel,pek uretken bir gun oldu yine.

Hepimize super bir hafta dilerim.

not:bu arada blogunuza fotograflari nerden yukluyorsunuz.Ben google photos'a yukleyip,telefonumdan bloga ekliyorum fotolari.Bugun google'a yuklenmeleri cok uzun zaman aldi da merak ettim baska bir secenek var mi diye.Yazinin gecikmesinin sebebi Mr.GOOGLE yani,sadece benim yogunlugum ve cok sey yapabilme acligim degil😆😍

4 comments:

  1. fotoğraf yükleme işi benim için de sorun....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fatma umarim bu sorunu halledebiliriz bir sekilde bir ara.sevgiler.

      Delete
  2. Ne tatlı bir pazar geçirmişsiniz..Benim de bol oksijenli ve doğalıydı...Ayrıca ben de yogaya henüz 4 aydır başladım;ama o naısl bir rahatlama hissi.Nasıl bir mutluluk... Bir gün de yoga ile ilgili yazsanız ne güzel olur.. :) Yada yazdınız mı ki acaba? :) Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tesekkurler Tuly.dogada gecen pazar en makbulu her zaman:) keske yoga icin yazabilecek kabiliyetim olsa.O yuzden senin uzman yogileri takip etmeni tavsiye ederim.Ben fizikten ziyade ruhuma iyi geldigi icin yapiyorum yogayi, derslere gidebildigim kadar.ruhuma bendenime mesaj yaptirmisim gibi oluyor sonrasinda ve ruhen daha da sakinlestigimi soyleyebilirim ve kendime de daha iyi davranmaya basladim.Yoksa yillar oldu hala bir tekerlek,bir ellerin ustunde durabilme(desteksiz)yapamiyorum ama gelisme var.Zaten yoga ayaklari kafadan gecirebilmek degil,ruhen gelismek.Iyi ki baslamissin,kendin icin yapacagin en guzel yatirimlardan birisi yoga.Gonul ister ki ozel ders alayim her gun,bak ne guzel ellerimin kollarimin ustunde ters durabilirim o zaman:)

      Delete