25 December, 2019

Neler Yapiyorum #20


Selam Dostlar! Yilin bu ozel gunune,yilin son NY'unu kondurayim dedim.Ozel tarihlerde blog yazmayi seviyorum,iyi bir hatirlatici oluyor.

Sabah Fred'imi pijamalarimla yuruyuse cikardim,tabii ki komsuya yakalandim.Bu sefer yaninda kizi da vardi,ilk kez tanismis olduk😂 Atkimi,beremi takmisim usurum diye,bir sure sonra arkamdan vuran gunes sebebi ile fazla geldi hepsi resmen.Gayet ilik bir hava vardi bu sabah. Yuruyusten sonra kendimi koltuga attim,kalkmaya da niyetim yok.Zaten yarin sabah erken ise basliyacagim.


🎄Seviyorum: Mandalinayi soyduktan sonra elimde kalan kokusunu


🎄Yiyorum: Firinda patates,uzerine peynir,yanina salata


🎄 Iciyorum: Bolca su,kahve ve diet kola


🎄Hissediyorum: Oldukca yorgun dogrusu,bu donem cok ama cok yogundu.


🎄 Yapiyorum: Calismaktan daha cok yaptigim bir sey yok son 1 aydir.Kalan zamanda kafami bosaltip,dinlenmeye calisiyorum.
.

🎄Dusunuyorum:Acaba Ocak'ta Turkiye'ye gidebilecek miyim?


🎄Hayalini kuruyorum: Ocak ayini hayal ediyorum,kararlarimi,hayallerimi dusunuyorum,en yakin zamanda gunlugume yazacagim.


🎄Izliyorum: Bugun Mary Poppins'in yeni versiyonunu ve milyonuncu kez Holiday'i izledim.Yoksa takildigim bir dizi yok.

🎄Okuyorum:Son 3 aydir zor okuyorum acikcasi.Bu da yilin son,50.kitabi.Ders kitabi gibi.Mutluluk hakkinda.

it might be winter outside,but in my heart it's spring



🎄Dinliyorum: Canim spotify'imda aklima ne gelirse arayip buluyorum.En sevdigim sarkilari donup dolasip yine dinliyorum. Bir de cok sevdigim bir sarki var ki "it might be winter outside but in my heart its spring" diyor,her tinida beni benden aliyor😇

Kutlayan dostlarim,dilerim sahane bir Noel gecirdiniz.Ben o kadar neseli,canli,tatli yilbasi fotograflari gordukten sonra,agaci kurmadan edemedim ki simdi baktikca,iyi ki kurmusum diyorum.Biraz isik ve susten kime ne zarar gelir degil mi?Usenmemek gerek hayata,sevdiklerimize,sevdigimiz seylere.

Sevgiler.yilin son FUF'unda gorusmek uzere💓

2 comments:

  1. Yeni yıl mutluluk getirsin inşallah ve umarım Ocak ayı için hayalin gerçek olmasıyla başlasın bu güzellikler :)

    ReplyDelete