17 December, 2019

YSL'a havuz basinda sorulan sorular


Selam Dostlar.Bu guzel Sali gununu keyifle gecirirken,blogu da guncellemesem olmazdi degil mi?

Soz verdigim uzere havuzbasi anket sorularina cevap verecegim.Sorulari cevaplarken acaba buna benzer bir seyler yapmismiydik diye dusunup,aramaya gectim.Benzerleri olsa da bu sorular sanirim bu sekilde paylasilmamis.Ararken de karsima iki yazim cikti,beni cok iyi hissettirdiler yeniden.O yuzden onlara da link verecegim.Biri bu digeri de bu.2017'de ne guzel liste yapmisiz da yazmisiz.Bu iki link de neden blog yazdigimi hatirlatti bana yine yeniden.Seviyorum arkadaslar.Bu kadar net ve kisa bir cevap iste.Bir de geri donup okuyunca,o anki ben bana iyi geliyor.Iste bana iyi gelen size de belki iyi gelir diye yaziyorum.Canim blogum,canim okuyucularim.iyi ki...iyi ki...😍😍😍😍😙


Havuz Basi Anket Sorulari:(o sahne gozumun onune geliyor resmen,Marakesteki evin bahcesindeki havuzda,kiz arkadasina gayet flortoz ve icten cevap veren YSL.Umarim o evi gormek nasip olsun ve bu da burda totem olarak duruversin)



  1. Gercek hayattaki kadin kahramanlarin? Annem,kiz kardeslerim,dostlarim.
  2. Favori sairin? Umit Yasar Oguzcan ve Ozdemir Asaf favorimdi eskiden.Cok uzun zamandir siir okumuyorum ne yazik ki.
  3. En ideal dunyevi mutlulugun? Sevdiklerimle olmak,burada,orada.
  4. Bir erkekte buldugun kalite? Kibarlik
  5. Bir kadinda buldugun kalite? Cesaret ve bagimsizlik
  6. En ana karakteristik ozelligin? Incelik,caliskanlik
  7. Arkadaslarinda en cok neyi takdir edersin? Beni degerli hissettirmelerini,arayip sormalarini,iyi-kotu gunumde yanimda olmalarini.Takdir etmegim bir arkadasim yok,zaten bir elin parmaklarini gecmez!
  8. Seni en cok ne mutsuz eder? Sevdiklerimin acisi
  9. Doganin hangi ozelligine sahip olmak isterdin? Degisim esnasindaki sakinligine ve herseye ragmen guclu,guzel bir sekilde bizi sarip sarmalama yuceligine
  10. Nasil olmek istersin? Umarim suda ya da cok ama cok aniden,gencken,aklim basimdayken.
  11. Aklinin su anki hali? Gayet iyi ve pozitif
  12. En sevdigin mevsim? Ara mevsimler hep en favorim ama ikisi arasinda secim yaparsam ille de ilkbahar.
Kimseyi mimlemiyorum dostlar cunku birini atlarsam uzulurum,O yuzden isteyen herkes paylassin ve lutfen bana haber versin.Anket cevaplarini zevkle okuyorum her zaman.Mutlu Gunler!

6 comments:

  1. Güzel sorular, fırsat bulduğumda yazacağım bu soruları...

    ReplyDelete
  2. Çok tatlı bir fikir olmuş, filmdeki sahneyi de merak ettim :)
    Mutlu günler <3

    ReplyDelete
  3. Benim kadın kahramanım Zeyna'ydı sevdiğim mevsim de kış. Bu yazıyı yazmaya kalksam ne biçim insan derler sizinki ne güzel olmuş :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ask olsun kimin ne hakki var farkliliklara oyle yorumlar yapmaya.:) Zeyna kim unutmusum,google a sordum.Kis'in da sevilecek yanlari var bence.

      Delete