24 February, 2019

Subat Ayi Meydan Okumasi 24.gun ve Pazarlari Pek severim #4


Mutlu Pazarlar dostlar.Ben bu Pazarlari Pek severim Seri'mi pek sevdim nedense diger serilerim gibi.Pazar gunlerini uretken gecirebiliyorsam pek mutlu oluyorum.Bugun dusundum de sanki ben bos kalamiyorum,hep bir aktiviteye,yapacak seye ihtiyacim var.Tuhaf mi bu durum yoksa hayati cok sevip,her ani degerlendirme acligi mi sanki omrum yetmiycekmis gibi? Bilemiyorum!

Bu sabah 6 sularinda uyandim yine,bir sure yatakta dondum Pazar'a hakkini vereyim diye ama yine beceremedim,kalktim kahvemi yaptim,icerken IG'de gezindim.Sonra kendimi yoga dersim icin hazirladim.Aydinlik,gunesli,pasparlak bir gune acmistim gozlerimi,hakkini vermeliydim.Bugun biraz suslenesim geldi yoga dersime giderken.Hatta biraz erken gittim dersime,ne olur ne olmaz Pazar otobus saatleri geciktirebilir beni diye.




Bir yerlere gec kalmayi sevmiyorum.Ya biraz oncesinde,ya tam vaktinde olmam gereken yerde olmaliyim.Tabii ki elimizde olmayan istisnalar kaideyi bozmaz.
Duraga yururken mest etti hava beni,iyi ki aldanmamis gunese de sari beremi takmisim.Dunden beri gunesli diye insanlar simdiden tsortlu,sortlu.Nasil beceriyorlar bilemiyorum.Az once kaloriferleri yaktim.usumusum biraz kestirirken.


Cantamda iyi ki kitap bulunduruyorum,boylelikle ne sIkIliyorum ne de yalniz hissediyorum.Bugun yine dusundugum seylerden biri,sanirim yaslandikca daha az insana ihtiyac duyuyorum.Babaannem ve ananemin yas aldikca evden cikmak istememeleri gibi bir sey sanki.Ben cikmak istiyorum ama genelde yalniz😄

Bu yaziyi yazdiktan sonra patlican ve biber kizartacagim kisira eklemek icin,belki bir de enerji topu yaparim usenmezsem.


24.gun konusuna gelince: Farkli sehirlerdeyiz ya da ayni yerde bile olsak herkesin onerisi kendine ozel olur eminim.Bulundugun sehir ile ilgili oneri listesi sahane olur bence.Bir gunum var,neler yapabilirim orada.

Turist olarak geldiysen,muhtemelen gormen gereken yerleri bir guzel listelemissindir diye dusunuyorum.Westminister tarafinda nehir kenarinda yurumeden,Piccadily'e Saint James Park icinden yuruyurek cikmadan,ordan Covent Garden'e dogru kivrilmadan donmezsin.Londra tam merkezi yuruyerek bir gunde gezebilirsin.Sanat istersen ille de Tate Modern'e git derim.Yururken illa ki kafani kaldir,binalara bak,her seferinde karsina bambaska bir sey cikip seni sasirtabilir.Hint yemegi seviyorsan Masala Zone'a git,Carnaby'de alisveris yap.Sevgilinle ozel bir gun mu kutluyorsun,Shard'da yer ayirt.

Vaktin varsa Greenwich'e git (bak eski yazilarimdan biri burada ) bir tane de burada var Londra goruntuleri.Yillar icinde Londra'da gorulesi adi altinda bir dolu sey paylasmisim,en duzensizinden.

Son 2.5 senedir Londra'ya cok nadir gidiyorum,ozel bir dost bulusmam yoksa ya da gormek istedigim bir sey,lokal takilmayi ya da sehir disinda olmayi tercih ediyorum.O turistik kalabaligi hic goresim yok ama arayi cok acarsam da ozluyorum,o zaman da atliyor trene sadece etrafa bakinmak icin gidiyorum.

Ne olursa olsun,Londra yasanasi,guzel bir sehir.

Mutlu Pazarlar!


2 comments:

  1. Kısıra patlıcan ve biber kızartması eklemek? çok merak ettim bunu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pek guzel oluyor.Ben kisira her seyi yakistiriyorum ve ana yemek olarak yiyorum:)

      Delete