25 February, 2019

Subat Ayi Meydan Okumasi 25.gun

Sabah yuruyusu

Merhaba 25.Gun...Merhaba Pazartesi....

Dunden beri durbunumu ariyordum,bu sabah buldum cok sukur.

Alfabe oyunu gibi dusun.A-Z'ye sevdigin seyler listesi.A denince aklina ne geldi mesela?


  • A-Annem
  • B-Blogum
  • C-Can
  • Ç-Çileksuyu
  • D-Dilek Tutmak
  • E- Elif'cimmmmm
  • F-Filiz Halam
  • G- gökyüzü
  • Ğ-
  • H-hal
  • I- Ilgaz
  • İ- iklim
  • J- jale😂 (hyatimda tanidigim biri hic olmadi)
  • K-Kar
  • L-Lale
  • M-mesut olmak
  • N-Nur
  • O-odun
  • Ö- Özlemek
  • P-pars
  • R-Rüzgar
  • S-su
  • Ş- şımarmak
  • T-temiz
  • U-uyuz
  • Ü-üzgün
  • V-veli
  • Y-yorgun
  • Z-zılgıt
Sadece sevdigim seyleri mi yazacaktim? Simdi dank etti yazimi kontrol ederken.Ben aklima ilk gelenleri dusundum,zorlanmadim desem yalan olur,klavyeyi iki dil arasinda degistirmek kolay olmuyor😊 Neyse listemin cogu sevdigim seylerdne olusuyor tahmin edersiniz...

Hepimize keyifli bir hafta diliyorum.Kolay gecsin.

6 comments:

  1. Kesinlikle harf dedin mi hemen aklına gelmiyorum insanın :)
    H harfine de Hale yazsaydın Hale Lale Jale üçlüsünü tamamlayacaktın :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. ozellikle calismadigim gunlerde,yoksa kaos bu sehirde:)

      Delete
  3. Merhaba kitap keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende beklerim:)

    ReplyDelete