27 February, 2019

Subat Ayi Meydan Okumasi 26. ve 27. gun


Selam dostlar.Ha gayret bitirdik neredeyse💓😁

Maddi manevi neye ihtiyacin var?

Cok sukur maddi acidan oyle cok buyuk bir seye ihtiyacim yok,herseyden hayatimda yettigi kadar var.Bunu diyorum ama gecen gun kendime applewatch ismarladim,taksitle odeyecegim.Yuruyuslerimi,hareketlerimi takip edeyim diye ki ilk ciktigindan beri oldukca gereksiz buldugum bir seydi.Hos kendime soz vermistim,mudur yarrdimcisi olunca kendime hediye edecegim diye,bekleyemedim.Bu da madem totem olsun,saatimi aldim(henuz gelmedi),kendimi simdiden matematigi gecmis mudur yardimcisi olarak goreyim de en yakin zamanda gercek olsun!

Sanirim biraz daha param olsaydi,direksiyon derslerimi ertelemez,onu da aradan cikartirdim! Ev alabilmek icin para biriktirebilirdim,kredi karti borcum olmazdi  ama olsun,buna da sukur.Durumu kabul ettim.Daha fazla calisamayacagim ve kendi kendime ancak bu kadar basarabiliyorum maddi acidan.Kapiya alicilar gelmesin,faturalarim zamaninda odensin,cicegim,kitabim,yemegim.ara ara sosyal hayatim,Turkiye ziyaretlerim,insanlara alabildigim minnos hediyeler eksik olmasin yeter.

Manevi acidan sanirim biraz daha sabira,akisina birakabilmeye (ki bu konuda cok ilerledim) belki kendime daha cok inanip guvenmeye ihtiyacim var...Ayyy tabii ki iyi derecede matematik bilgisine😰😰😳


Bazi gunler enerjin dusuk uyanirsin ya da bir sey olur modun duser.Ne yaparsin da toplarsin? Var mi sihirli bir kac onerin?

Ayyyy benim gibi duygusal yengec burcunun ruh halidir bir asagi bir yukari olmak.Modumu indirip kaldirmada bir expertim artik! Ogrendim ki kendimin en buyuk dusmani ve en yakin arkadasiyim ve bu modlarla gayet iyi basa cikabiliyorum ben!

Ilk olarak enerjim moralim dusuk oldugu zaman artik durumu kabul ediyorum.Her zaman mutlu,pozitif,enerjik,guleryuzlu olmak zorunda degilim(365 gunde maksimum 10 gun ben o fena modda olabilecegimi iddia edebilecek kadar iyi moddayim cogunlukla).Cok mu uzadi bu durum,hemen dusuncemi degistirip yaptiklarimi,sahip olduklarimi siralayip sukretmeye basliyorum.Sonrasi yuruyus,tatli bir muzik,IG'de ilham veren insanlar,yegenden bir video,tabii ki Fred,en sevdigim dostumdan sapsal sakalar,kocaman bir sarilma derken yeniden ucmaya hazirim.

Bugun mesela,kendimi mudur yardimcisi olmus,bir sebepten odul almis ve o toplantiya gitmis gibi dusundum,gelecekte olup olmayacagi belli degil.Ayyy ben hem mutluluktan hem uzuntuden yuruyus esnasinda bir aglamaya basla; annemle babam orda olamiycak diye.Sanki is toplantilarina geliyor anne babalar bizim sirkette,ya da kocalar falan? Ne diyeyim kendime bilemiyorum yaaaaaaaaaaaaa! Bu kafam var ya bu kafam,normal degil! Neyse ne dusunursek oyuz,iyi dusunelim iyi olalim.kotu modlari silkeleyelim.goge bakalim.

Dun bir musteri bana "you are magic" dedim,buyuluymusum! Ikinci kez bunu duyuyorum ve gercekten benim karsi tarafa karsi diledigim tum dilekler,icimden gecen guzel seyler onlari bulur. Ya da onlari tanidikca hissettigim o enerji iyi ve ya kotu hep dogru cikar,beni yaniltmaz genelde.Sihirim bir bana islemiyor😀 Yok mu soyle biraz peri tozu serpseniz de ben 3.ve son kez insanlah ehliyet testinden ve matematikten geciversem😆😆😆

Severim seni blogosfer!Seni ve icindekileri!!!!

4 comments:

  1. Inşallah istediklerin olur.Bazen olmak istediklerimizi bir günlük bir saatlik bir saniyelik de olsa hayal etmek guzel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umarim Sibel'cim.Hepimizin dilekleri gerceklessin:)

      Delete
  2. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    ReplyDelete