15 June, 2020

30 gunluk sukretme meydan okumasi #15



Selam dostlar.Sanirim dun yazdigim yaziyi basmayi unutmusum,ya da basmis sanmisim.taslakta kalivermis su ana kadar.Neyse iki yazi pespese gelmis olacak bu aksam.

Haziran'i da yariladik.Benim yillik iznim basladi,3 gunu bitti bile.

Sabah B&Q yapi markete gittik,boya almaya.3 aydir is,ev,park uclusu disinda gordugum tek yer oldu ki gecenlerde bir de Turk marketi ve Lidl'a gitmistim.

Haberlerde gosterdiler ve de bir arkadasim canli yayinda paylasti FB hesabinda,Primark'in onundeki sirayi ve de benzer alis-veris yerlerinin.Sok oldum resmen,ben de Curry'sin onundeki sirayi anlamamistim,megerse insanlarin teknolijk alisveris yapasi gelmis.Halbuki zaten online alis-verisleri vardi,nedir bu alma krizi anlayamadim.Bin tane pandemi gelse insan oglunda bu tuketim askini kurutamaz bence.Pandemi bitmeden tamamen,Primark'in onunde siraya girmek...Afederseniz ama totomla gulesim geliyor!!!!!

Bir de insanlar bu donemde evlerindeki fazlaliklardan kurtulmaya calisiyorlar ya,aksam Fred'i yuruturken yine gozume carpti sokaga birakilan agir atiklar.Hani bulasik sepeti,cocuk koltugu,demiri paslanmis bilmem ne,yeniden uretim copune atilmis kiyafetler ki atmayin diyorlar. Tilkiler etrafi kirletiyor da en azindan yemek aradiklari icin,ya insanlar!!1 Hos tilkiler copte yemek ararken insanlarin pisligini de dokuyorlar ortaya.Ne bileyim,Allah akil fikir versin insanlara.Alirken,atirken 10 defa dusununlerden oldugum icin mutluyum.Belki minimalist degilim ama gercekten artik cok dusunuyorum ve elimden geleni yapmaya calisiyorum.



Neyse aksam aksam kafamizi sisirmeyeyim.

15. sukretme gunumuzun konusu:Mutesekkir oldugum koku-lar?


O kadar cok ki...Kahve,sevdigim sarabin kokusu,taze bicilmis cimen,bahce gullerinin kokusu,cilek kokusu,salatalik kokusu,feslegen,biberiye,kekik kokusu.sakayik,dustan sonraki temiz ferah koku-his...Toprak kokusu,taze pismis ekmek,annemin yemeklerinin kokusu,siyah cikolata kokusu.....



Sizin sevdikleriniz?

Insan koku alabilmenin bile ne kadar buyuk bir ayricalik,nimet oldugunu unutuyor bazen.

Sevgiyle kalin,tatli ruyalar!

3 comments:

  1. Ihlamur, iğde ve yasemin kokularını karıştırırım, bir türlü hangisi kiminkiydi ayırt edemiyorum.. ama kokuyu aldığım an bir mutlulukla dolduğum kesin. Hele hanımeli kokusuuu (ve tadı) bambaşka..

    ReplyDelete
  2. igde kokusunu biliyor muyum bilmiyorum.Yasemin ve ihlamur,mukemmel.Hanimelinin tadina hic bakmadim butun olarak ama ortasindan balini cekip bir nevi ictigimizi hatirlarim koydeyken:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet evet ortasındaki balının tadı :) yoksa komple ben de bilmiyorum :))

      Delete