05 June, 2020

30 gun sukretme meydan okumasi #5




Mutesekkir oldugum bir supriz?

Yillar once babamin Sultans of The Dance'e aldigi bilet.Oyle cok istemistim ki,almis gelmis.Eve geldiginde kizim git bi bak posta kutusunda bir sey var demisti.Gidip alip,actigimdaki heyecan ve mutlulugu hala hatirlarim o yuzden supriz diyince ilk aklima bu gelir.Yas aldikca nice tatli,romantik suprizlerle karsilastirdi hayat beni sukurler olsun ki ama iste o bilet bir baska...Babalar bir baska...

💓💓💓💓💓💓💓💓💓

Bu haftanin bitmesine,izin gunlerimin yaklasmasina cok mutesekkirim.Sagliga,sevdiklerimin sagligina her aksam yattigimda sukrediyorum.

Not:Bizde yine olum sayisi artmis bugun ve toplu tasima araclarina maske takmak zorunlu hale geldi.Bir de artik otobusler bedava degil,halbuki ne de guzel alismistim.Corona gunleri bitecek mi?

Bu haftasonu Turkiye'ye ucuyor olacaktim ben.Her iste bir hayir vardir,der keyifli,kavusmali bir haftasonu dilerim dostlar.

2 comments:

  1. Müteşekkir olduğum sürpriz ilk Converse ayakkabımı annemin bana hiiiç planda yokken alması :) O heyecanım ve sevincim başkaydı..

    ReplyDelete