17 June, 2020

30 gunluk sukretme meydan okumasi #17



Ikidir konuya uygun fotolari yuklemeye calisiyorum ama o kadar gerideler ki,bir turlu yukleyemedim.Konu ile alakasiz ekmegimle idare edin bugun😊

Tuvaleti boyadim,tam wabi sabi oldu kapatmaya calistigim deliklerle zira zimparalamayi unuttum,zaten zimpara var mi ondan bile emin degilim.Biraz benekli oldu ama olsun,temiz ve az esyali oldu en azindan,8 tane obje yardim kurulusuna.Belki benekleri cogaltirim uyum saglasin diye zamanla...En iyisi ve mukemmeli aramayi -beklemeyi biraktigimdan beri daha mutlu bir insanim.Oldugu kadar,yapabildigim kadar!


17-Gittigime mutesekkir oldugum bir yer: Gidebildigim,gorebildigim her yere mutesekkirim.Su gunlerde iyi ki gecen sene annemlerle Ayvalik'a gitmisiz diye sukrediyorum.Bir de Subat;ta kizlarin gaza getirmesiyle iyi ki Brugges'a gitmisiz.Gezmek cok guzel,50'lerimde daha cok gezebilecegimi hayal ediyorum.Evde oldugumuz bu gunlerde,anilar cok ama cok iyi geliyor.

Bu yeni blog sisteminde blog yazilarina ulasmak zor mu,ben mi beceremedim bilemedim.

No comments:

Post a Comment