20 June, 2020

30 gunluk sukretme meydan okumasi #19 ve #20



Selam dostlar.Keyifli haftasonlari...

Sabah Fred'i yuruttukten sonra alis-verise gittim eski magazama.Eski is arkadaslarimi gormek cok ama cok iyi geldi.Hatta cok sevdigim yardim kurulusu dukkanlarindan biri acilmis.Canim charity shoplar.4 kisiyi aliyorlar iceri.Yenilenmis,sanki daha bir guzellesmis.Kendime bir fincan aldim.2 de plak.Umarim plaklar calisir.


Dun yazamama sebebim fazla yorgunluktu.Merdiven inip cikmaktan,bel agrisi ile uyandim iki sabahtir.Isleri hallettim ya,onumuzdeki 3 gun dinlenmeye niyetliyim.Az once Burak Martin'i de besledim,ekmek yapacagim yarin sabah umarim.



19-Izlemeye mutesekkir oldugum film: Beni her ama her seferde mutlu eden Mamma Mia 1.Meryl'e hayranim.Ne zaman izlesem cosuyorum resmen.Hem kendimde de Donna'yi goruyorum😊

20-Aldigim bir iltifat: Bu sabah  gulusumun cok guzel oldugu soylendi yine.Cokca duydugum bir iltifattir,cunku cok guler,gulumserim.Bundan daha guzel bir iltifat dusunemiyorum acikcasi.Gulun dostlarim,gulun.Hem bedava,hem size hem karsinizdakine iyi gelir.

Guzel gecsin gununuz💓

No comments:

Post a Comment