21 June, 2020

30 gunluk sukretme meydan okumasi #21....



Pazarlari Pek severim....Bilirsiniz bunu yazarim.Bu basligi kullansaydim 34. su olabilirdi serinin ama bu ay sukretmeye,her gun sukretmeye,takdir ettigimiz bir seyi bulmaya niyet ettim/k.

Bilgisayari alir almaz Adonis dibime kuruldu.Nasil bir bilgisayar aski bu ey Adonis! sen nasil bir varliksin ki hic bir blog yazisini kacirmiyor,acildigini duyar duymaz gelip sag yanima kuruluyorsun benim canim evladim... Hep var ol bitanem benim,sensiz blog yazilmaz artik!

Babalar gunu ve de en uzun gun.Ne guzel bir gun.Bende duygular selale.Hani su an dokunsaniz aglayabilirim.Yaklasik 2 hafta once iyi bir aglama seansi gecirdim,sanirim yenisi de yaklasmak uzere...

Ailemi ozledim,babamla fotolarimiza baktim.Gecen sene tatildeydik.Benim gibi cok su icen babam ille de Erikli suyu ariyordu bakkal bakkal.Bunu hatirlayinca onun kadar specifik olabilirmiyim  bazi seylerde diye merak ettim.Olmak isterim sahsen ama olamam,genelde olanla yetinmeyi ogrenmis biriyim.Babama cok mutesekkirim.Hayatta en cok kizdigim ama en cok sevdigim sanirim tek insan.Ailemize verdikleri icin hep mutesekkirim.Cok guzel bir cocukluk gecirdim sayesinde,sevildigimi hissettim.Burada yasamaya karar verdim,zordu ama destegini esirgemedi.Iyi ki var,canim babam.Allah babalarimizi basimizdan eksik etmesin,cennetteki babalar nur icinde olsunlar.


Bu sabah Greenwich'e gittik yuruyuse.En son ne zaman gittigimizi hatirlamiyorum.Yeni normalin en belirgin hali,pastane ve kahvecilerin onundeki sira.Biz kahvemizi termosta gectirmistik,bir banka oturduk mola verdik dun M&S'den aldigim kruvasanlarla.Biraz da nehrin kenarinda oturduk sonra,nehrin sesini dinleyip insan izledik.Gayet normalimsi bir gun gibi gorunse de pazara gidince,sadece yemek standlari acikti ve gayet hareketsizdi.


Bu fotograflari Gul Bahcesi'nde cektim,en cok sevdigim cicekler hep kir cicekleri ve arilar da mest olmuslardi etraflarinda. Ileride bahcemde bunlara ihtiyacim var!



Cicek toplamayali,onlara kiyamayali cok uzun zaman oldu.Sanki koparsam calicakmisim gibi geliyor artik.Hem zaten evde bir dolu cicek var,arada da vazo cicegi aliyorum.


#21-Mutesekkir oldugum bir hayat dersi....

Her sey bir tecrube.Ihtiyacin olan,gerektigi zaman karsina cikacak,hazir oldugunda.Aklin ve kalbin bir bahce,ister cicek ekersin ister ot!!! Korona donemi iyi bir ders oldu bence,ne kadar plan yapsak da hayatin kendi planlari var bizim icin.Peki o planlara uyum saglayacak ruhsal sagligimiz yerinde mi?

Hayat her seye ragmen guzel ve sizin sanat eseriniz.Nasil isterseniz o sekilde yaparsiniz eserinizi.

Bir de ne kadar destegim olsa da kimi zaman gercekten tek basimayim bu hayat yolculugunda...Kimseden bir sey beklememek en guzeli bir de gercekten istedikleriniz icin hayal kurmayi,mucadeleyi birakmamak.

Iyi Pazar'lar!💓

2 comments:

  1. Bu dönem herkese bakmak e görmek arasındaki farkı tekrar anlattı.
    Çiçekler çok güzel :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler Tulin.Kesinlikle oyle.Bunlari gormemek,ne eksiklik,ne ayip...Iyi ki hep goren bir kalbim varmis:)

      Delete