21 April, 2020

Cornona Meydan Okumasi-7


Hangisini tercih ederim? Gun dogumu mu,gun batimi mi?

Ayirim yapamiyorum desem?Ikisini de cok seviyorum.Ikisi de beni cok mutlu ediyor,duygulandiriyor,umutlandiriyor...

O yuzden gundogumu icin buraya gun batimi icin de buraya tiklamanizi rica etsem..Zira bu konuya uygun son gunlerde bir fotografim yok.Su an gun batimini izliyor olsam da.Iyi ki oturma odasinda perde de yok,ucundan da olsa bu guzellige her firsatta sahit olabiliyorum.

not:bugun eve heyececanla geldim,Martin'e baktim,cok guzel kabarmisti dun.Bugun cokmus,su testi de yaptim,suya coktu.Hazir degil diyor Burak,ben de yeniden basledim,4 saat sonra tekrar kontrol edecegim ve belki de ilk etabi gece yarisina kadar tamamlayacagim ve sonra dolaba kaldiracagim.Bana sans dileyin olur mu? Iyi geceler.Bas koydugumuz yollarda,hayal kirikligina ugramayalim dilerim.

4 comments:

  1. Ben de karar veremedim ortada kaldım. İkisini de seviyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. boyle bir konuda karar vermesek de olur bence:)

      Delete
  2. Yollarımız açık Sibelcim... O maya kardeş tutmazsa selamımı söyle köşebaşında bekliyor olacağım onu :))))

    ReplyDelete