04 April, 2020

Cumartesi Lakirdisi


Selam Dostlar.Keyifli haftasonlari!


Dun otobusten indikten sonra cektim bu fotograflari.Icim haftasonu heyecani ve sahane havadan sebep shikir shikirdi.Ohh bu coskuyla neler yaparim haftasonu diye geciriyordum icimden,eve gelince tesekkur Cuma'sini yazarim demistim.Yazmadim.


Cunku Netflix'de LCDP 4.sezon baslamisti,8 bolumu de sabahin ikisine kadar soluksuz izledim,resmen cogu anda koltugun ucundaydim.Yataga gittigimde dizinin etkisi hala uzerimdeydi,uzunca sure uyuyamadim,tuhaf ruyalar gordum dolayisiyla sabah huysuz kalktim,yuruyuse bile gidemedim.Ogleden sonra giderim diyordum Fred icin ama parklar dolu diye FB'dan haber geliyor,insanlar neden evde duramiyorlar? Hava cok guzel burda bugun.Ben de oglani mahallede kisa bir yuruyuse cikaracagim 5 gibi.


Evde olunca canim surekli yemek istiyor.Hep de yaramaz seyler,iyi yedigim kadar karbonhidrata da dur demiyorum,demiyecegim!


Tuhaf duygular icindeydim,bulasik makinesini yerlestirirken kucuk bir aglama seansi yaptim kendi kendime bahceye bakarken.Bir gun cok iyi keyifli pozitifim,bir an geliyor icim sisiyor,annemi ozluyorum her zamankinden cok.Cok sevdigim is arkadaslarimdan biri FT yapti az once,Haziran'a kadar ucretli izin verildi kizinin saglik sorunlarindan sebep.Calisanlarin %50'si ucretli izne cikarildi bizim zincirde,devlet maaslarinin cogunu oduyor.Hatta calismayanlar devletten %80'ini zaten aliyor ve biz on plandakilere de %15 kiytirik bir zam yapildi.Hic yoktan iyidir belki ama calismayanlar zaten maaslarinin cogunu alirken,biz on plandakilerin sadece %15 zam almasi hic de adil gelmiyor bana. Bir de utanmadan boktan sebeplerden sikayet eden musteriler var.Soyle bir donemde nasil o kelimeleri bir araya getiriyorlar anlamiyorum,kafalarini duvara vurasim geliyor.

Icim daralmis benim,ota boka aglayasim var hala.

Neyse,kusura bakmayin,bu da lakirdi iste.Gunlugume yazmis olmam yetmedi,cicek cizmem iyi hissettirmedi,kitaba zaten zor konsantre olamiyorum.

Hadi ben kactim,caninizi daha fazla sIkmayayim.

Goge bakalim,dua edelim💓

6 comments: