27 April, 2020

Corona Meydan Okumasi 12&13


Selammmmm! Iyi haftalar dostlar....

Cok mutlu kalktim sabah,yogun haftasonundan sonra bugun izinli olmak ilac gibi geldi acikcasi.Cimleri bictim,kizlari suladim derken neredeyse aksam oldu.

Meydan okumaya gelince...

Haftanin gunleri yemek olsa....Tabii ki her gun karbonhidrat gunu olacak her zamanki gibi...

Pazartesi:Pizza,zeytinli aci biberli
Sali:Imambayildi
Carsamba:Zeytinyagli fasulye,yogurt,zeytin ve taze ekmek
Persembe:Nohut,pilav,yogurt
Cuma:Hint yemegi,sebzeli kori,yogurt pilav
Cumartesi:kremali mantarli spagetti
Pazar:Shakshuka,yogurt,taze ekmek

Evet cok yogurt yerim ben,o yuzden vegan olabilcegimi hayal etsem de dusunemiyorum😐


Ogrenme yollarim nelerdir: Ogrenciyken yazarak ogrenirdim,hala da yeni bir sey ogretiliyorsa bana illa ki onu not alirim,ozellikle iste.Bunun disinda pratik.Ne de olsa pratik mukemmellestirir dedikleri gibi.Yeni ogrendigim seyleri gozum kapali yapana kadar biraz stres yapar kendimden suphe ederim hep ama kolay kolay birakmam pes etmem.Ogrenecegim sey hakkinda cok okusam da izlemek ve tekrar etmek kadar etkili olmuyor.Bunu eksi mayali ekmek yaparken iyice anladim.Senelerdir okuyorum,sorular soruyorum konu hakkinda ama Zeren video izle diyince ancak dank etti.😃 Ogrenmek guzeldir,insan her zaman yeni bir sey ogrenmeye ac olmali ve gercekten istiyorsa pes etmemeli...


5 comments:

  1. veganlık zor :) bende olabileceğimi düşünmüyorum:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bence de cok zor ve yemekle de bitmiyor:) bence cok kati bir felsefe.

      Delete
    2. Katılıyorum😄 vegan birini istagramda takip ediyorumda biliyorum az çok. Katı cidden

      Delete
  2. Hint yemeği deyince aklıma ekmekleri geldi. Nan diyorlardı değil mi? ufff feci canım çekti :))

    ReplyDelete