25 April, 2020

Corona Meydan Okumasi-10&11


Selam Dostlar! Mutlu haftasonlari olsun.Bu hafta ve haftasonu benim icin cok yogun,gecikmelerim ondan.

O yuzden hemen meydan okumaya geciyorum😍

Sevdigim film ve muzikleri listesi:


  • The first wifes Club- Don't tell me what to do
  • Dirty Dancing-her sarkisi ama ozellikle I had the time of my life
  • Captain Fantastic-Sweet Child of mine
  • Mamma Mia-1 ve 2'nin hemen hepsi ama ozellikle 1'deki Honey,honeyyy how you thrill me ve 2.deki Andante,Andante
  • Closer-The Blower's Daughter-Damien Rice(hayatimin sarkilarindan)
  • PS.I love you-Love you till the end,The Poges
  • Selvi Boylum Al yazmalim,tum sarkilari,muzikleri.en en sevdigim Turk filmi!!!!
  • Frozen-Cold does not bother me anyway😂😂😂
  • Step Mum-hey no mountain high enough
  • Twilight-A thousand year,Christina Perri
  • Me before you-photograh,Ed sheeren
  • 50 shades of grey-Ellie Golulding,Love me like you do
Kac tane yazacaktim sahi😃 Sirf sectigimiz sarkilardan karakter analizi yapabilir miyiz?😎 Eminim daha bir dolu sevdigim sarki var ama ilk aklima gelenler bunlar!



Sosyal medaynin 3 iyi ve kotu ozelligi:

Ilk kullandigim sosyal medya araci blogger,ilk actigim gundeki heyecani dun gibi hatirlarim.Aradan 15 yil mi gecmis? Yine cok uzun zamandir kullandigim IG ve ara ara acip kapattigim,artik eskisi kadar aktif olmadigim FB var.Pinterest'de hesabim var ama cokkkk nadir kullaniyorum ki zaten cok kullanmayi da bilmiyorum dogrusu.

Ilk olarak bu ucunu gercekten sevdigim icin kullaniyorum,boyle bir zamanda,ailemden uzakta da oldugum icin hayatimin cok onemli parcasi hepsi.Ama soyle de bir sey var,oyle her seyi paylasmiyorum,paylastiklarima dikkat ediyorum cunku o kadar da degil!!!  Seciciyim,IG'de acik degilim,FB'da paylastigima gore ayirdigim cevrem var.Lutfen herkes de herseyi bilmesin.Zaten hayatimin her doneminde boyleydim ve boyle kalacagim.Boyle olunca,ben negatif bir sey gormuyorum senelerdir belki biraz vakit aliyorlar ama zaten gercekten icimden geldigi icin paylasiyorum.Bir de bana saygisizlik edeni ki 2 defa basima geldi bloke etmekten cekinmiyorum.

3 pozitif ozelligi benim icin;ilham vermesi,uzaklari biraz daha yakin hissettirmesi ve ufkumu acmasi.Cok sey ogrendim yillar icinde blogdan,IG'den.

3 negatif yani: sosyal medyada harcadigim zaman,belki daha cok okuyup temizlik yapabilirdim.Bazi insanlara soylenenlere sahit olmak,insanlarin kendilerinde bunu hak gormesi.3.yu dusunemedim😏

Iste boyle.Bakalim bu mecralarda daha ne kadar aktif kalacagim.Tek bildigim,seviyorum arkadaslar!!!😍😍😍

8 comments:

  1. :))) gerçkten güzel buralarr:)

    ReplyDelete
  2. Facebook çok ısınamadığım bir yer, hesabım var ama hep dondururuyorum. ig yi açtıktan kısa süre sonda da aktif olmadım orada.
    Blog benim için de çok heyecanlıydı ilk başlarda. Şimdilerde de ve her zaman da özel olarak kalacak.

    ReplyDelete
  3. Seçtiğin müziklere bakınca çok romantik olduğunu gördüm sanki, bir de
    eskilere de bağlısın :)
    ne yalan söyleyeyim ben de öyleyim, seçtiklerin de çok güzel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. evet kesinlikle romantigim:) sen de oylesin,iyi ki de oylesin.Tesekkur ederim:)

      Delete
  4. Seviyorsan gerisi boş Sibel :) Özellikle uzakta sevdiğin insanlar olunca sosyal medya candır can ♥

    ReplyDelete