28 April, 2020

Corona Meydan Okumasi #14


Bugun bir robot tasarliyor olsam,hangi ozelliklerinin olmasini isterim:

Herseyin basi saglik,ask,birliktelik....Bunlar zaten var o yuzden robotumun para basmasini isterim.Bas bas paralari Sibel'eeeee...

Neden? cunku cok sukur gerekli herseyim var ama daha buyuk seyler icin butcem yok.Bu maasla da zor gibi.

Mesela La Casa De Papel'deki Nairobi gibi yaptigi ise tutkun olsun.Bir gece bassin yeter.

1 Milyon Pound yeter Nairobi'cigim😂😂😂

Ne mi yaparim o parayla...

Sulalem icinde kimin gercekten ihtiyaci varsa once onlara yardim etmekle baslarim.Yarim milyonunu boyle harcarim.Kimsenin borcu kalmasin,ev alayim kardesime,isi icin nakit vereyim.Yegenlerimin omurluk okul masraflari aradan ciksin.400 bin'i boyle en yakinlarima harcarim,4 eve 100'er 100'er.Gerisi de sulaleme.

Diger 500 bine gelince,onu kendime harcarim.Bir ev alirim kendime,ehliyet alabilmek istiyorum ama dersler cok pahali,o isi hallederim.Biraz da yasliligim icin ayiririm ve calismaya ayni hizla saglik oldukca devam ederim.Ev alinca,muhtemelen en az 3 odali alirim,Victoria evlerinden,bahceli.Bu sayede koruyucu annelik yaparim,kopek sahiplenirim ve tabii ki burda da guvendigim yardim kuruluslarina bagista bulunurum.Hayali bile guzel...Bugun is arkadasim K'ye piyangodan para ciksin istiyorum dedim(oynamiyorum ki).Kim bilir.Ciksa bir yere gidemeyiz ki dedi.Olsun dedim yapmak istedigim oyle cok sey var ki,gezmelerim geciksin biraz daha ne olur...

😍


2 comments: