17 April, 2020

Korona Gunlerinde Tesekkur Cuma'si #227


Selam dostlar,hayirli Cuma'lar...

Gecen gun annem dedi ki,iyi ki gelmissin Ocak'ta.Dank etti yine yeniden Haziran'da gidemeyecegim.Ocak'ta gitmem de resmen son anda belli oldu,maddi manevi hazir degildim aslinda,gidince de iyi ki dedim kendimi az da olsa zorlamisim da gitmisim...

Simdilerde bu cumleyi daha da cok kurar oldum...

Iyi ki cok haz etmesem de Pegasus'tan bilet bulabilmisim ve acikcasi bu seferki tecrubem gidis-donus gayet iyi oldu.


Iyi ki annemin evinde ailecek cokca zaman gecirmisiz,


Iyi ki Selda'lara aksam gezmesine gitmisim,Muslum'u izlemisiz beraber,aglaya aglaya....



Iyi ki Sevgi'cigime kahvaltiya gitmisim...





Iyi ki kardesimi ziyaret sonrasi babamla her zamanki kucuk Istanbul turlarindan birini yapmisim.Sizi bilmem ama ben toplu gorusmeyi seviyorum ama birebir,basbasa ayri seviyorum,anne gunu,baba gunu,3 kardesimle basbasa ayri gorusmeler...


Ahhh canim kankim,iyi ki aksam yemege cikmisiz..Bir de bana Curuella'li sweatshirt almis,neden cunku benim sacimin onu de onunku gibi,grimsi beyaz😆 Cok ozluyorum,ha diyince kisa zamanda yuruyuse,kahveye cikmayi,birbirimize yakin oturmayi....



Bu fincanlardan alasim var yillardir!

Iyi ki teyzemle ve kuzenimle gorusmusuz Derince'de,kuzenim bizi yine mukemmel agirlamis.Teyzem en sevdigim mamalari yapmis....


Iyi ki teyzem bana kadayif yapmis,O'nun kadayifi ustune tanimiyorum! Teyzem benim cocukluk arkadasim!


Iyi ki Pasabahce var ve kardesim beni hep ordan simartir,sagolsun,cok yasasin! Fincanin tatliligi,gorunce beni anmis!



Iyi ki cingenelerden nergis almisim,bir guzel kaziklanmisim ama icimdeki cingeneden cicek alma zevki hep bir baska...


Iyi ki yengeme gitmisiz,ne guzel tatli yapmis!Hindistan cevizli sahaneydi!


Iyi ki kankimin ogluslari ve biricigim Defne'm tatli tatli geciniyorlar!




iyi ki annem bu atkiyi ormus! Sen gelene kadar bitircem dedi durdu:)


Iyi ki Sevgi'cim ve biricik Kuzey yildizimla Kadikoy'e gitmisiz,sahane bir gun gecirmisiz!



Iyi ki kabak tatlisi ustune tahin eklemisim ve tabii ki findik! Ne muhtesem bir harmoniymis,iyi ki tanismisim,annem de nasil guzel yaparmis!


Iyi ki sabahin korunde kalkip,sahile yurumusum!


Iyi ki bolca kuymak yemisim,sofra basinda kardeslerim,yegenlerim annem babam mukellef Pazar kahvaltisi yapmisiz!


Iyi ki babam son anda kitaplarim icin bana bu evrak cantasini (kac yillik oldugu belli degil) vermis (valizimi neyle doldurmusum ki o kadar agir olmus bilemiyorum) ve iyi ki Pegasus yanima almama izin vermis ve fazla gelen 1kg icin bena ceza kesmemis!


Iyi ki Elif'im saclarina renkli taclar takip,seker seker elbiseler giyip peri peri dolaniyor ortalarda.Az once goruntulu konustuk da,yine kafada en ciceklisinden bir tac.Kalbime nese saciyor!

Iyi ki,iyi ki,iyi ki....

Oyle mutesekkirim ki...

Sevdiklerimize kavusacagimiz gunler gelsin,tum sevdiklerimiz saglikli olsun...

Su donem de "iyi ki" yapmisim dediginiz seyleri paylasir misiniz lutfen.Beraber anilara dalalim,kalbimiz isinsin,canlansin...

12 comments:

  1. Hakikaten iyi ki gelmişsin de anneciğin, babacığın ve sevdiceklerin sana doymuş ♥ Bu yaz sanırım benim kardeşim de gelemeyecek, ben de eski fotolarımıza bakıp duruyorum özlemle ♥

    ReplyDelete
  2. Ve şundan eminim ki ''iyi ki'' dediklerimiz bunlardan ibaret değil..
    Allah'a şükürler olsun çoğu şeyler de hatta hepsi :)) planlanmadan yaşanan şeyler,acaba biz hayata karşı fazla kontrollu mü davranıyoruz diye düşünmeden edemiyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben evet sanirim arada kontrol etmeye fazla calisiyorum,hem ozel hayatimda hem is hayatimda.hos gencligime nazaran daha kabul eden bir insan oldum.Iyi kilerimiz cok olsun:)

      Delete
  3. Sibel şimdi okuyunca her yazdığını, farkettim; tüm ailen, annenler, baban Türkiye de ve sen
    orada yalnızsın. Niye? Belki daha önce anlatmışsındır ama ben okumadım
    herhalde. Tüm yakınların, sevdiklerinden uzakta yaşamayı nasıl seçtin, merak ettim
    bir anda. Yaa biraz ana duygusallığıyla soruyorum galiba, şimdi kızım gitse
    İngiltere falan bir yerde yaşamaya başlasa. kusura bakma aklıma geleni yazdım.
    iyi haftasonları canım

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ask olsun kusura bakar miyim hic:) dedigin gibi ben tercih ettim.Cok uzun,cok ozel,blogda simdilik paylasmayi dusunmedigim sebeplerden.Pisman degilim,mutluyum,huzurluyum,tabii ki zorluklari var ve zaman ne gosterir bilemiyorum.Simdilik tek yaptigim iki memleketli olmanin tadini cikarmak:)Ana duygusalligini severim senin.

      Delete
  4. Değerli Sibel...Hayatın bize ne planladığını bilemeyiz karşınıza çıkan olaylarda "keşke"leri azaltıp "iyi ki"leri çoğaltınca hayat bir nebze de olsa daha çekilir hale geliyor.İyi ki'lerimizin çoğalması dileğimle...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dilerim,hepimiz icin cogalsinlar.Bir sekilde yaptiklarimizdan ya da yapmadiklarimizdan pisman gocecegiz bu dunyadan zaten,o yuzden cok da sey etmemek lazim:)

      Delete
  5. Tüm mutlulukları toplayıp karantinaya girmişsiniz :)) iyikilerinşz hep artsııın🌈😊

    ReplyDelete