24 April, 2020

Corona Meydan Okumasi 8&9


Selam Dostlar.Iki gundur hem is yogunlugundan,hem de fotograflarimda yukleme yapamadigimdan yazamadim.Dogru duzgun 23 Nisan'i bile kutlayamadim.Hos gorduklerim beni oyle mutlu etti ki,icimi costurdu resmen.Ne kada dra sansliyiz!!! Cok mutesekkirim Ata'ma cok...Nice 100 yillarimiz olsun dilerim!

Meydan okumanin 8.gunune cevabim: Seker Kiz Candy ve Sirinler en sevdigim cizgi filmlerdi.Candy'i aglaya aglaya izledigimi hatirlarim ki oyle kucuk cocuk da degildim.Sirinleri de oyle severdim ki,sinemaya geldiginde heyecanla  gidip izlemistim. Bir gunlugune cizgi film kahramani olabilirsem sayet,icimden Moana olmak geldi.Ne tatli filmdi,tekrar izleyesim var.Ada severim,okyanus su severim,babam bana guvenmeyebilir ama ben yine kalbimin sesini dinlerim.Evet Moana ile her seye varim ben! O tatli kiyafetleri de giymekten mutluluk duyabilirim.


Meydan Okuma 9. gun: En sevdigim sandvic ve tarifi!

Ben sandvici cok severim.Eskiden sandvic yaparak para kazanirdim,bu iste uzmanim diyebilirim.Yazlikta,ekmekci siteye gelirdi,bizde cicek ekmek alirdik,oglen yemegine deniz kenarinda sandvic yemek icin.En sevdigim hep beyaz peynir,carliston biber ve domatesin birlesimiydi,hala da oyledir.Ama yanina bir avuc da zeytin olsun lutfen.Sandvic tamamen yemek gibi hayal gucunuze kalmis,benim de hala oglen yemeklerim icin hayat kurtaricim.

Hepimize tatli dilli,guler yuzlu,bereketli sevgi,empati dolu,kiymet bildigimiz,kiymet verdigimiz,Yaratilani Yaradan'dan oturu sevebildigimiz bir Ramazan Ay'i diliyorum.Sevgiyle kalim,iyi haftasonlari!

4 comments:

  1. moanayı ben de çok severim can arkadaşımla sinemada izlemiştik ki pek animasyon da sevmez ama nasıl sevdi yaaa aramızda sır ikimiz de eşlere sölemedik kız kıza kaçıp moana izlemiştik o gün :) delilik boyutumuza bak yaaa gizlice moana izlemek :)

    ReplyDelete
  2. Meydan okuma yazısı çok güzel. Bilgilendirme için teşekkürler, Hayırlı Ramazanlar.

    ReplyDelete