19 April, 2020

Korona Meydan Okumasi-5 ve Pazar'lari Pek severim #30


Mutlu Pazar'larrrrrrr!!!! Ne guzel bir gun! Civil civil,renk renk... Yuruyusumuz super gecti,park da dolucaydi.Bugun icin tek planim,kahvalti sonrasi koltukla butunlesip,kitabimi bitirmek,konsantre olabilirsem zira bugunlerde okumakta zorlaniyorum!


5.gunumuzun konusu,en son ne zaman kayboldun?Hikayesini anlatsana.

Hic hatirlamiyorum ki.Cunku kaybolmayi kaybolmak olarak degil bir nevi tecrube,kesif olarak goruyorum artik.

Cocukken halamla Pabetland'da alis-veris yapiyorduk,o zaman kaybolmustum,cok aglamistim,anons etmislerdi halami.Halam da niye korkuyorsun burasi zaten kucuk bir yer,biz burdayiz diye soylenmisti😌

AAA hatirladim bak simdi,en son Turkiye'den gelirken Liverpool Str.Istasyonunda inmis,yanlis kapidan cikmistim,ana caddeye cikmak icin haritami acinca daha da yolu uzatmis,agir valizimle yorulmus,otobus duragini cok guzel yerler gorerek bulmustum ama kaybolmus olsam da,her yer cok tanidikti o yuzden kaybolmus hissetmedim,yolu uzattim sadece.


Hepimize cok keyifli bir Pazar gunu dilerim,gelen haftamizda tum iyilikler guzellikler bizinle olsun.💓💓

5 comments: