20 April, 2020

Korona Meydan Okumasi-6


6. Son günlerde sana ilham veren ne okudun, izledin, gördün ya da dinledin? İster listele, ister tek tek anlat. Senin yaratıcılığına kalmış.

Is arkadaslarim,benim mudurlerim bana ilham veriyor.Bazen yaptiklari isi bunca zamandir nasil bu sekilde yapiyorlar diye dusunmeden edemiyorum.Kariyerim icin rol modelim kendileri.Ruhen,fiziken nasil basariyorlar merak ediyorum.bir de genelde gayet pozitifler.Ustlerimi seviyorum!

Yillardir bana ekmek konusunda ilham veren @macerakitabim'a bir suredir @zerocheff de katilmisti ki karsima komsudan 20 g'lik maya cikti.Basladim buyutmeye,mayanin sahibi Martin beni sevke getiren,ama sayesinde olayi daha iyi anladigim yine Zeren sebebiyle fark ettigim @burakarpak.Eksi mayali ekmek yapmak istiyorsaniz Burak'tan baskasina gitmeyin diyecek kadar tavsiye ediyorum,hem de cok tatli,insanin sarilasi geliyor.Bosuna mayamin adini Burak Martin diye degistirmedim yani.Dogum gunu 4 Nisan😃😃

Bunun disinda ben ilhami kolay aliyorum da,onu uygulamaya koymak pek mumkun olmuyor,ilham olsun beceri olmasin ne manasi var degil mi?

Saglikli yemek hesaplarini,yoga hesaplarini takip etsem de o ilham uygulamaya koyana kadar ucuyor.

Ama hayatimdaki en buyuk ilham kaynagim Bereket Tanri'cam anne kusum..

Iyi geceler olsun😍

6 comments:

  1. Ekmek konusunda kendimi şevklendirmeye çalışıyorum ama henüz cesaret edemedim Sibel :)
    Mayalılar konusunda çok başarılı değildim şu ana kadar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bende zorlanmiyor degilim ne yalan soyliyeyim,bu aksam bir sevkle geldim basliyacagim diye,maya hazir degil.Bakalim,nasil olacak?

      Delete
  2. en güzel ilham kaynağı o zaten :)

    ReplyDelete
  3. Annelere selam olsun👏👏

    ReplyDelete