30 August, 2013

Londra'da gorulesi:HCP 3.VE SON BOLUM:)


HCP'a ait siyah beyaz fotograflarimi da gostermeden edemedim dostlar.Oldu da gitmek istediniz,icinizi cezbetmezse bosu bosuna para odemeyin.Richmond'da burasi.Giris £16,bu fiyata sarayin ici,labirent ve tabii ki bahceler de dahil.Biz tren bileti ya da travel kart alinca verilen secenek ile gittik,bir alana bir giris bedava seyahat biletlerinizi gosterince.


Aslinda burayi gormek istememin sebeplerinden birisi de Anne Boleyn Kizi'ni okumus ve zamaninda VIII.Henry'i anlatan entrika dolu bir dizi izlemis ve cok etkilenmis olmamdi.

Gittim gordum,icim rahat etti.:)

Yazin acik hava sinemasi ve cicek showu da duzenleniyor HCP'da.

Ve tamamen devletden ve kralliktan yardim gormeden,sadece bagimsiz yardim kurulusu olan Historic Royal Palaces destegi ile ayakta duruyor.Tarihe sahip cikmak guzel sey.




 Bu geyik kafalari da her yerde,germeye basladi beni. Aslinda kiminin ev zevkine oldukca yakisiyor bakinca.

Tarih gercekten tekrardan ibaret gibime geliyor bu tur seyleri tekrar piyasa da gorunce.Sanki hic orjinallik yok,hersey donup donup piyasaya aktariliyor.Kiyafet.moda,aksesuar vs.




Bu fotograflari yuklerken IPHONE'un varligina bir kez daha sukrettim ben inanin ki,ne kadar kolay kucucuk seyle yuklemek,blog yazmak.Kamerami ne zamandir elime alinca dunya kadar fotograf cektim son iki gezidir,yuklemesi,secmesi,silmesi ne kadar cok zaman aldi yavaslayan laptopumda. Iphone'a bir zamanlar gayet sevgisiz bakan ben,simdilerde hayatimi ondan ayri gayri dusunemiyorum bile.



Bundan sonraki iki paylasimda okyanus kiyisinda ve yuksek kayalik,ucurum kenarindan olucak.

Bu hafta bu kadar cok paylasmak istememin sebebi calismiyor olmamdi.Istanbul'a gitmeden elimden geldigince depoladiklarimi paylasmak istiyorum,umarim baymam sizi.

Harika bir Cumartesi olsun.Yaz da bitti.Saka gibi.

2 comments:

  1. bu son yazi serisi ve resimler...inanilmaz lezzetli,bayildim ben...tesekkurler

    ReplyDelete
  2. Tesekkurler Tijen'cim ❤❤❤

    ReplyDelete