Londra-Istanbul arasinda kalmis aklimdan,kalbimden,ruhumdan,midemden gecenlerdir okuyup da sahit olduklariniz...Hosgeldiniz...

20 April, 2014

#yuruyelimguzelleselim

Ilk fotoğrafta da dediği üzere,arzuladığımızın birazi,iyi gelir.Kahve ve kek £2.95 ;) bana hep iyi gelir❤️


Cumartesi sabahın 6:30 uyandım ki,önceki gün IG'de paylaşılan bir Greenwich Park köşesini bende fotoğraflayayım,ama bulamadım,yer yarılmış kaybolmuş o koskoca yol,kiraz ağacı çiçeklerini de almış götürmüş sanki.


Tabii moral bozmayıp,bir dahaki yürüyüşe bıraktık bu keşfi,çünkü ben işe gidecektim,inanılmaz soğuk bir sabahtı ve formamla,sadece kot ceketliydim.


Evlerin içine,dışına bakmayı seven ben❤️


Bu parkın dili olsada konuşla diyorum bazen.Ne yalnız yürüyüşlere,ne kadar çok mektuba şahit.


Yürüyüşler olmasa,çekilmez bu hayat,hele bahar yürüyüşleri,kuş sesleri,iş öncesi beni tazeleyen.



Bazen kendimi böyle birşeyin içinde hayal ediyorum açıkcası,ya kahve ya dondurma satarken;)


Bay Papağanlar da parklarımızın vazgeçilmezi,çeneleri durmuyor.

Soğuk da olsa,baharın tadını çıkarmaya çalışıyorum,ev-iş arası kalmiim diye kendimi dışarlarda tutuyorum,en son ne zaman restorana gittim hatırlamıyorum bile.Bedava güzelliklerle çevrelenmeye çalışıyorum bu ara.Çok şükür.

Sevgiyle kalın,bereketli bir hafta olsun❤️

18 April, 2014

Fank u Friday❤️ teşekkür Cuma'sı

Her zamanki gibi başta sağlığım,sevdiklerimin sağlığı ve işim için❤️


Canım kankimin benim için yapıp ayırdığı güzellikler için,bayıldım 
Renklerine❤️


Pret için,ton balıklı baget ve sebze cipsleri  için.


Yemek yaparken whats up mesajı atıp beni çok güldüren dost için.Oku oku kaç kelimeyi hatırlıyosun bi sorun bakiim;)


Annemin yıllarca sandıkta saklayıp,bize verdiği güzellikler için.Kırmızı çilekliden sonraki daimi aşkım bu örtü❤️


Bana eli hiç bol gelmeyen Serap'cım için❤️ 

Ne getireyim diye soran Serap'ımdan şarap yerine,haftalık çiçeğimi isteyebildiğim için❤️❤️❤️

Çok ama çok minnettarım hayatımdaki renklere,güzelliklere.Şöyle bir durup bakınca ne çok sebep var mutlu olucak❤️Mutlu Günler ve haftasonu olsun❤️

16 April, 2014

Kaktüs boğan Ben❤️



İzninizle adımı kaktüs boğan koymak istiyorum.Dünyanın en kolay bakılan çiçeği sandığım kaktüsü büyük bir aşk ile besliyordum uzun zamandır ki,bi süre sonra renginde değişiklik far edip,solduğunu sanıp kitaplıktan pencere önüne aldım.Hiçbir değişiklik olmadı,iyice soldu.

Bi gün FB ve IG'de yardım istedim ki Gül Melek yetişti,bana bi dolu teknikler gösterdi,bir yandan peyzajcı kuzen can akıl verdi.


Kökü çürümediyse,kuru toprağa geçerse,toprak içine cam parçası,çakıl taşı dizilirse yaşayabilir dediler ki ben de kendi çapımda denedim,size deneyimin sonucunu anlatmak istedim ama kaktüsüm sizlere ömür:( Sabredemedim,kökü iyice cansızlaştı,bende çöpe attım:(


Bunlar da ortancamdan budayıp da yeniden yetiştirmeye çalıştıklarım,ilk kez bu sene budadım ortancamı,hep cılızdı,budadıklarımı bi süre suda sakladım,sonra iyice küçültüp diktim belki büyürler diye.Sağdaki çöpte,diğerinden hala umudum var,şimdilik❤️
 

Bu da işçiler sayesinde sardumyamdan düşen minik,vakit kaybetmeden ektim ve yeni sahibesinin kapısının önüne gönderdim bu gece.Sardunyalar çok başka benim için nedense.Bunları geçen sene ekmiştim,kapı önünü çok sevdiler,üşümediler bu kış ve büyüdüler,çok uzun olanlardan kırpıp yine diplerine ektim,saksıları dopdolu seviyorum❤️


Maşallah kızlarıma benim❤️


Eve her zaman çiçek alınamayınca,bu mevsim istikamet bahçe.Banyo da,tuvalet de çiçeksiz kalmamalı kanımca.Sabah kalkınca,yatmadan önce yüzümüze çarpsın güzellikler serin sular gibi❤️


Hepimize mutlu hafta ortaları olsun.Geçen doğum günümden beri açmayan orkidem açsın,maşallahı olan Dilek orkideme eşlik etsin artık:)

11 April, 2014

Fank u Friday ❤️ teşekkür Cuma'sı❤️



Canım babaannemden kalan tabaklar,Fındıklı ve incirli ekmek için,

Haftanın çiçekleri için,

Kırmızının varlığı,ona olan büyük aşkım için,

Hiç beklemediğim yerde karşıma çıkan şirin kafe için,içimde öldürdüğümü sandığım canlanan hayalim için,


Fred için,


Eski tabaklara olan aşkım için,bunların da benim olabilme ihtimali için,


Yeni pencereler,kibar işçiler için,

Harris And Hole,beni işe almadığı için ama yeni iş yerimin ram karşısında olan çok sevdiğim şubesi için,


Tren istasyonları ve her yerde karşıma çıkan bahar güzellikleri için❤️❤️ Sağlığım ve sevdiklerim sağlığı için,teşekkür ederim.

Bi şekilde hep müteşekkirim ve bunu söylemekten çekinmediğim için çok mutluyum.Umarım siz de mutlu ve şükran dolusunuzdur.Geçen hafta en çok neye şükrettiniz? En kötü anınızda hatırlamaya çalışın ❤️

Süper geçsin haftasonunuz❤️

09 April, 2014

#hadibakalim2014te41kitap-10

Benim Ahmet Altan'a hayranligim hep ayri olmustur.Hangi kitabini okuduysam hep sevmistim,aşkı,tutkuyu,kadınları anlatmasını hep zevkli bulmuştum.

O yüzdendir ki,ben kendisini okumayı çok özlemiştim.Görür görmez aldım bu hevesle kitabı doğal olarak.
Zevkle okuduğum yerleri oldu ne yalan söyliyeyim ama sonu beni hayal kırıklığına uğrattı,çok anlamsız geldi.

En güzel yanı,kadınların,her türlü kadının içindeki ateşin yansıtılması idi bence.


Çizilen cümleler az da olsa vardı.Tahtacıyı sevdim pek.


*tanrının tesadüflerinin de bir düzeni,bir iç örgüsü,gizli bağlantıları vardı,onun romanını çekici kılan da buydu belki.Tesadüfü ve düzeni yan yana getirebilmesi.Tesadüflerin de bir zinciri vardı.Tanrı tesadüfleri yaratıyor ama o tesadüflerin hangisini bir hayat tarzına çevireceğine dair kararı sana bırakıyordu.

*zenginlik,işte bu dünyada olmak,doğmak,Tanrı'nın sana lütfettiği iş her ne ise onu yapmak,payına razı olmak,zenginlik bu,bundan başka zenginlik yok.hepimiz aynı bütünün parçasıyız,bir insani öldürdüğünde kendi parçanı öldürüyorsun,hangi zenginlik insanın kendi parçasını yok etmeğe değer.

*bazı insanlar vardır,gerçekten iyidirler,kaynak suyu gibi berraktırlar,onları görünce sevinirsiniz .

Hepininize mutlu bir hafta ortası diliyorum,güzel satırlarla dolu❤️ 

İşe başlamadan önce,iş yerimde,gürültülü konuşan iş arkadaşları,siyah kahve ve hepimize sunulan havuçlu kek eşliğinde yazılmıştır bu yazı.

08 April, 2014

Gidesi gelen insanın yazısıdır bu❤️



Bahar geldi yaa,gitme isteğim coştu içinde.Ara mevsimlerde gitmek nedense daha çekici geliyor bana,sanki heryer daha bir güzel yansıyor içime.


Bi süredir hayatım iş-ev arası uzun tren yolculuklarında geçiyor,seviyorum da,bazen çok yorulup geciksem de,bu tren yolculukları ve indiğimde verdiğim kahve molası,sanki sadece bana ait olan,beni dinlendirip sakinleştiren tek zaman.Genelde okuyorum,bazen insan seyrediyorum,şu an da blogumu yazıyorum❤️


Bu keyifli tren yolculuklarının içindeki gitme isteğini de azdırdığı bir gerçek.Mesela ne zaman binsem,çok uzun bir tren yolculuğu çekiyor canım,bi süre trende yaşamak ve kısa molalarda küçük,şirin yerleri keşfetmek.


Hoş ne kadar gitmek istesem de çoğunlukla kendimi Londra-Istanbul arasında sıkışmış kalmış hissediyorum,ki ikisine olan aşkımı bilmeyen yoktur.İkisinede o kadar yerleşiğim ki,gittiğim yerlerde tam turıst olmak istiyorum.


Gelen günler ne getirir bilemem,Istanbul günleri kesin ve çok uzak değil,sonrası için çağıran iki şehirin hayali ile yatıp kalkıyorum son günlerde.Emin olduğum,bir dahaki ay Shard'ın tepesinde  yemek yiyeceğim,bunu kendime hediye edeceğim,sadece kutlamak için,herşeyi❤️


Belki bir gün başka bir trenden,başka bir diyara giderken yazarım size❤️ Iyi günler olsun,iş yerime geldim ben,şimdi sevdiğim kahvecilerden birinde kahve molası❤️

04 April, 2014

Fank You Friday❤️ Tesekkur Cuma'si❤️❤️❤️



Geçen Cuma işe gittiğimde bu yazı ile karşılaştım ve çok mutlu oldum.İşe götürdüğüm gülüşüm için teşekkür ediyordu bana ve diğer arkadaşlarıma kendi kattıkları güzellikler için.Bende de ampül yandı,blogda yeni bir seri başlatayım,önce kendime iyi gelsin,sonra sevdiklerime❤️ Ben zaten çok şükrederim,babam sağ olsun,bana kattığı nicen güzelliklerden biridir❤️

Her zaman en başta,sağlığım ve sevdiklerimin sağlığı için❤️


Fırında somonun,patates püresi ile muhteşem uyumu için,



Alamasam da,gözüme güzel gelen hep çok sevdiğim çanta ve ayakkabılar için,kimisini sanat eseri gibi seviyorum❤️



Çicekçiler için,ki bazen beni öyle cezbediyorlar ki,çiçekçi olmak istiyorum❤️


Köpekleri buyur eden sanat galerileri için❤️


Her baharına ayrı tutkun olduğum şehrim için❤️


Renkler,bu renkleri görüp koklayabildiğim için❤️ 


Bu sefer tahin ve pekmez ile yaptığım,enerji ve mutluluk veren enerji toplarım için ve onları paylaşan güzel kadının varlığı için,Teşekkürler...

Ben hep müteşekkirim bir şekilde❤️ Okuduğunuz için size de.

Mutlu Cumalar Olsun❤️